Skip to main content
Vraag

Geen bevestiging 7 GB bundel Argentiniƫ en bundel kopen lukt niet in MijnKPN

• June 7, 2026
  • 5 reacties
  • 44 keer bekeken

Ik heb 45 minuten geleden een 7 Gb bundel aangevraagd voor Argentinie, maar ik krijg geen bevestiging. Op de MijnKPN staat zelfs dat het niet mogelijk is om een bundel voor Argentinie te kopen.

5 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 7, 2026

Ik heb wel een automatisch bericht gekregen via 1200 dat mijn verzoek is ontvangen en dat ze het gaan regelen, maar ik heb daarna niets meer ontvangen. Ik vlieg nu bijna weg naar Buenos Aires…

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Ericc971Ā 

Welkom op de community van KPN.

Leuk en fijn dat je op vakantie bent naar Argentiniƫ, hopelijk heb je beter weer dan hier in Nederland.

Je kunt zelf checken of de data bundel voor Argentiniƫ actief staat, dat kun je op de volgende wijze controleren:

• Open de Mijn KPN app
  • Tik opĀ ProductenĀ onderaan het beginscherm
  • Tik vervolgens op jeĀ eigen 06-nummer
  • Je komt nu uit in het overzicht van je 06-nummer
  • Tik daar opĀ Mijn bundelsĀ (direct onder MB’s delen en Facturen)
  • Je komt bij je actuele bundels uit
  • Kies nu voorĀ buiten EUĀ bovenin
  • Als de ArgentiniĆ« data bundel actief is, vindt je hem hier.

Voor Argentiniƫ zijn twee data bundels beschikbaar, die je ook per SMS kunt activeren.

• 7 GB - SMS ARGENTINIE 7 AAN naar 1266
  • 15 GB - SMS ARGENTINIE 15 AAN naar 1266

Als je een buitenland data bundel hebt aangevraagd, kan het even duren voordat je daarvan een bevestiging krijgt.
Dus vandaar dat je dit zelf kunt checken binnen de Mijn KPN app via bovenstaand stappenplan.

Laat even weten of alles uiteindelijk is gelukt.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 8, 2026

Mijn app zegt nu inderdaad dat de bundel is geactiveerd, maar ik heb nooit een sms hierover ontvangen. Veel dank!

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Ericc971Ā 

Fijn om te horen, dat de data bundel voor Argentiniƫ goed geactiveerd is en ook zichtbaar is binnen de Mijn KPN app.

Waar je de bevestiging sms niet hebt ontvangen is alleen maar naar gissen, dat kan aan verschillende factoren liggen, vandaar dat je het beste kunt checken in de Mijn KPN app.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Goedemorgen Eric! Als de app het toont zou de bundel moeten werken inderdaad. Ben je inmiddels gearriveerd en heb je dit kunnen testen?