Skip to main content

Zojuist de s20 besteld omdat ik mag verlengen!! Alleen heb ik geen bevestiging van de bestelling gekregen, klopt dat? Kan dat even duren of is er iets mis gegaan? 

Groetjes diantha

Dit probleem heb ik helaas ook. Maandag besteld en kwam daarna weer op de beginpagina uit en vandaag weer geprobeerd en weer hetzelfde. Blijkbaar gaat er daar iets mis.....


Hoi @diantha82 en @Paardengek 
Het snelste is als jullie even bellen met 0800 0402 om te vragen hoe of wat.
Of chatten via de LiveChat functie
Jullie kunnen ook wachten tot webcare dit topic bereikt, maar het is momenteel erg druk.

Willen jullie wachten, vul dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan hebben ze gelijk de gegevens bij de hand.

Dus, vanwege privacy niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.


Dag @diantha82 en @Paardengek. Van harte welkom hier. Ik begrijp dat jullie beiden je mobiele abonnement graag willen verlengen. Dat is natuurlijk altijd leuk om te lezen. :slight_smile:  Ik zie inderdaad dat de verlengingen niet zijn doorgekomen en de bestellingen dus niet zijn gelukt. :disappointed:  In welke browser heb je de bestelling gedaan? Wil je eens proberen of het nu wel lukt? Mocht je via de website weer tegen hetzelfde probleem aanlopen, verwijder dan eerst je cookies en tijdelijke internetbestanden in je browser en test ook een andere browser. 

En verder: kun je je postcode/huisnummer, 06-nummer, klantnummer en de naam van de contracthouder invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Weer geprobeerd en lukte niet en ook niet na het verwijderen van cookies en internetbestanden. Dit probeer ik te doen op mijn huawei met chrome. Mijn profiel inmiddels ook ingevuld.


Weer geprobeerd en lukte niet en ook niet na het verwijderen van cookies en internetbestanden. Dit probeer ik te doen op mijn huawei met chrome. Mijn profiel inmiddels ook ingevuld.

Oké, duidelijk! Zou je eens willen testen of het op een ander apparaat, zoals een laptop of PC, wel lukt? En kun je ook eens een andere browser testen? Als dat ook niet gaat, kun je dan aan mij laten weten op welke apparaten (merk + type) je het hebt getest en in welke browsers (+ browserversies)? Zou je ook kunnen toelichten wat er precies gebeurt? Wanneer word je teruggestuurd naar de beginpagina? Krijg je ook een bepaalde melding? Het zijn veel vragen, maar met deze informatie kan ik het probleem binnen de organisatie melden.


Dag @diantha82 en @Paardengek. Ik zie dat er niet meer is gereageerd in het topic. Ik hoop dat dit betekent dat het inmiddels is gelukt om je bestelling te plaatsen. Laat het gerust weten als ik toch nog iets voor jullie kan doen.


Reageer