Skip to main content

Beste KPN,

ik heb gisteren mijn mobiel abonnement verlengt en een nieuwe telefoon daarbij besteld. Helaas heb ik nog geen bevestigingsmail ontvangen. Ook geen bericht bij plaatsing van “bedankt voor je bestelling”. Wat gaat er mis? 
 

met vriendelijke groet,

Jennifer 

 

*Admin: eigen topic aangemaakt.

Hi Jenn, welkom hier. 

Gaat het om het nummer dat eindigt op 126? Dan zie ik inderdaad ook geen verlenging, dat zou inmiddels zichtbaar moeten zijn. Wat gebeurt er als je dit opnieuw probeert te doen? En daarmee bedoel ik verlengen en niet een nieuw abonnement aanvragen, dat gaat namelijk niet lukken omdat het nummer al actief is bij ons. Gebruik deze link. 


Ik heb het zojuist opnieuw geprobeerd. Maar iedere keer als ik op ‘bestelling bevestigen’ klik, stap ¾ dus, springt hij terug naar het inlog scherm. Ik kom dus niet tot stap 4 ‘bedankt’. Helaas.


Dat is vreemd. Heb je de mogelijkheid om even met ons bellen via 0800 0402 of 1200 vanaf je mobiel? Spreek daar ‘abonnement bestellen/verlengen’ in, dan word je met een juiste medewerker doorverbonden. Dan kunnen ze de verlenging rechtstreeks invoeren voor je.