Skip to main content

Goedendag,

Na een contract verlenging heb ik toch besloten om de verlenging te annuleren. 

Dit heb ik netjes binnen 14 dagen gedaan.

Nu heb ik hier naar 5 dagen nog geen bevestiging van gehad.

Graag zou ik willen weten of het gelukt is.

Hoor graag.

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hoi @Rbohm, welkom op het forum! Ik kan me voorstellen dat je hier graag duidelijkheid over wilt. Vul alsjeblieft je forumprofiel in en laat hier weten als je dat gedaan hebt. Dan kijk ik dit voor je na.


Goedendag,ik heb de gegevens ingevuld.

Hoor graag verder.

 


Dank je, Rbohm. Ik zie hier onder het klantnummer dat eindigt op 650 een verlenging die gepland staat om in te gaan op 18 april. Dat is degene die je wilt annuleren?


Ik heb ze telefonisch beide geannuleerd .

En dit zou ik nog steeds graag uitgevoerd willen hebben.

Dit had ik al gedaan toch?

Hoor graag verder .

Bedankt.


Ah, zo. Dank voor de verduidelijking, Rbohm. Omdat je het in je eerste bericht had over een verlenging ging ik ervan uit dat het om één abonnement ging. Ik zie inderdaad bij beide een verlenging. Op het andere nummer is deze ingegaan per 3 april, dus ook dat is nog binnen je annuleringstermijn. Ik zie voor beiden geen annulering staan. Dan moet ik je helaas toch doorverwijzen naar telefonisch contact (0800-0402). Dit moet namelijk door de afdeling opzeggingen uitgevoerd worden. Als je aangeeft dat je wilt annuleren of opzeggen zou je daar direct moeten uitkomen. Zo niet, kan de collega waar je wel terechtkomt je alsnog doorverbinden. 


Bedankt  voor je uitleg,dit ga ik maar weer doen.

Blijft wel vreemd ik had al telefonisch geannuleerd.

 

Groeten Raymond. 

 


Dan is dat toch op een of andere manier niet helemaal verwerkt. Heb je kans gezien om te bellen en het alsnog geannuleerd te krijgen?


Ik heb het nu geregeld. Moest wel 2 keer bellen.

Zal door de corona crisis komen en thuis werk.


Goed om te horen dat het nu wel goed geregeld is, RBohm. Fijn dat je het nog even hebt laten weten.