Skip to main content

hallo ik heb mijn telefoon op 16 maart terug gestuurd naar hetzelfde adres nog steeds geen bericht gehad.

heb vanmiddag contact gehad met een van u collega’s. die zij dat het toestel binnen was. ik zou daar een bevestiging van krijgen. heb niks binnen  gehad 

mvg sven van diermen

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt

Goedemorgen @sven van diermen en welkom hier op ons forum :)
Heb je de bevestiging inmiddels mogen ontvangen? Dit kan tot 24 uur duren dus ik ga er vanuit dat je deze nu wel hebt ontvangen!


nee helaas niet. word ook van het kasje naar de muur gestuurd, maar ondertussen wel geld afgeschreven. 

de track en trace geeft wel aan dat jullie hem hebben ontvangen. ben al paar jaar trouwe klant maar op deze manier ben ik er wel klaar mee. ook is het bedenktermijn afgelopen van mijn abonnement. afgelopen. ik ben benieuwt hoe dit word afgehandeld 

 

mvg sven v diermen

 


Wat is er verder uit dat gesprek precies naar voren gekomen @sven van diermen? Je geeft aan dat mijn collega's zeiden dat ze het toestel hadden ontvangen; wat hebben ze hier verder over gezegd? De snelste manier om hierover contact te krijgen is door te bellen (0800 0402). 


ik heb aangegeven dat via de track en trace code kan zien dat hij bij jullie is bezorgd. vervolgens paar keer gebeld. ik heb t idee dat jullie het toestel kwijt zijn in de verwerking. u collega heeft aangegeven dat ze het bij de back office hebben neer gelegd via een formulier maar das nu een week geleden en nog steeds niks gehoord


ik heb aangegeven dat via de track en trace code kan zien dat hij bij jullie is bezorgd. vervolgens paar keer gebeld. ik heb t idee dat jullie het toestel kwijt zijn in de verwerking. u collega heeft aangegeven dat ze het bij de back office hebben neer gelegd via een formulier maar das nu een week geleden en nog steeds niks gehoord

Helder, bedankt voor de duidelijke toelichting @sven van diermen.

Als het bij onze back office ligt dan wil ik je vragen om dit nog heel eventjes af te wachten. Mocht je in de loop van volgende week nog niks hebben gehoord geef even een seintje via deze weg!


doe ik


alvast bedankt


ik zou vandaag terug gebeld worden door een van u collegas dat is helaas noet gebeurt wat is de vooruitgang mvg sven van diermen


heb net bericht gehad van kpn. daarmee dus opgelost

 

mvg sven van diermen 


Fijn om te horen dat het inmiddels is opgelost @sven van diermen en ook bedankt voor het laten weten :)