Skip to main content
Beantwoord

geen bevestigingsmail gekregen

  • March 1, 2020
  • 3 reacties
  • 66 keer bekeken

Goedendag,

 

ik heb zaterdag ochtend mijn abonnement verlengd, maar ik heb nog steeds geen bevestiging mail gekregen. Nu is de vraag of het wel goed is gegaan? Want volgens mij heb ik het per ongeluk ook 2x besteld 

 

mvg,

Ellen 

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi @Edb1999, ik kijk graag voor je na wat ik over je bestelling(en) kan vinden!

Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 3, 2020

Hi @Edb1999, ik kijk graag voor je na wat ik over je bestelling(en) kan vinden!

Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 3, 2020

Het is al opgelost. Ik heb al met iemand van kpn gechat. Toch bedankt voor de moeite 


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ok top! Dan sluit ik hierbij het topic :slight_smile: