Skip to main content
Beantwoord

Geen bevestigingsmail ontvangen

  • March 6, 2020
  • 3 reacties
  • 144 keer bekeken

Goedemiddag,

ik heb vanmiddag een nieuwe telefoon bestelt maar heb geen bevestigingsmail gekregen en ik kreeg ook geen beeldscherm met iets in de trant van bedankt voor uw bestelling. Is de bestelling dan wel aangekomen? 

Groetjes 

Beste antwoord door roosdrost

Is allemaal geregeld! Maar toch bedankt 

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Hi Roos, welkom op het forum. 

Normaal gesproken hoor je altijd een bevestiging te krijgen van de geplaatste bestelling en daarna nog een officiële bevestiging dat het is geaccepteerd en de nodige details. Jij hebt tot nu toe dus niets ontvangen? 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook het 06-nummer indien je je nummer hebt meegenomen naar KPN. 

Ik hoor graag van je. 

 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • March 11, 2020

Roos, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • March 11, 2020

Is allemaal geregeld! Maar toch bedankt