Skip to main content
Beantwoord

Geen bevestigingsmail ontvangen na verlenging

  • February 17, 2020
  • 3 reacties
  • 114 keer bekeken

Beste KPN-ers,

Ik heb gisteren mijn mobiele telefoonabo verlengd en een nieuwe telefoon besteld, echter heb ik geen bevestigingsmail/SMS/o.i.d. gehad. Komt mijn bestelde telefoon vandaag nog?

Vriendelijke groet,

Ruben

Beste antwoord door LordBrutus

Hoi Jasper, ik denk dat er een storing was o.i.d. Dit was ook de mening van de medewerker van de KPN winkel... heb e.e.a. in de winkel afgehandeld. 

Dank voor je bericht!  Fijne dag! 

Groet Ruben 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Hoi @LordBrutus, welkom bij ons op het forum. Heb je inmiddels wel een bevestiging gekregen en het toestel zelf ook in ontvangst kunnen nemen? Als dat niet zo is hoor ik het graag van je, dan kijk ik met je mee (als je het 06-nummer, postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder en laatste 3 cijfers van je IBAN aan je forumprofiel toevoegt). Ik hoor het graag van je.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • February 20, 2020

Hoi Jasper, ik denk dat er een storing was o.i.d. Dit was ook de mening van de medewerker van de KPN winkel... heb e.e.a. in de winkel afgehandeld. 

Dank voor je bericht!  Fijne dag! 

Groet Ruben 


Jasper van KPN
Moderator

Fijn dat het gelukt is @LordBrutus, veel plezier met het nieuwe toestel en als wij nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden :slight_smile: