Skip to main content

Beste 

 

ik heb hetzelfde probleem, graag ontvang ik opnieuw de bevestiging van de aanschaf van de telefoon met btw specificatie

 

*Admin: gegevens verwijderd en toegevoegd aan profiel in verband met privacy.
 

Beste 

 

ik heb een toetstel gekocht, nu mis ik de aankoop factuur voor mijn eigen administratie.

kunt u mij een btw specificatie toesturen? 

kunt u mij helpen? 

(...)

casper tolhuisen

 

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy


Hallo @Casper1234, bedankt voor je bericht.

Het aankoopbewijs van je mobiele telefoon kun je vinden in de bijlage van het contract. Als je deze niet meer hebt, kunnen wij een kopie van het contract toezenden en dat kan:

  • Telefonisch via 0800 0402: 7 dagen per week bereikbaar, tussen 8 en 22 uur.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.
  • Of via ons: vul jij jouw profiel aan met het 06 nummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is? In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!

Beste Shyrin

 

ik heb mijn gegevens aangevuld oin mijn profiel.

graag ontvang ik nog een keer het contract met btw rekening. 
graag hoor ik van je als hij in mijn mail zou moeten zitten, via de telefoon en chat is het tot nu toe niet gelukt het contract te ontvangen. 
groet casper


Top! Het kopie contract heb ik bij deze naar je gemaild: aankoopbewijs van het toestel, met de BTW specificatie, is te vinden op pagina 3 van het contract. Laat je mij weten of je het in goede orde ontvangen hebt?


Yes in demail ontvangen, heel erg bedankt