Skip to main content

In december heb ik mijn abonnement verlengd met een nieuwe iPhone en er voor gekozen de toestelvergoeding ineens te betalen. Die is nu ook in januari afgeboekt, maar op de factuur staat bij de post Bijbetaling toestel expliciet vermeld: Over deze factuurregel is door KPN geen btw in rekening gebracht. Dat kan ik snappen, want als dit wordt gezien als een financiering is geen btw verschuldigd over financiering, maar het toestel is ook daadwerkelijk in december geleverd, maar zonder enige bon of factuur waar BTW op vermeld staat. Omdat ik de kosten van de telefoon zakelijk declareer heb ik wel een BTW-bon of factuur nodig. Ik heb al gebeld met de klantenservice, maar kennelijk is dit een ingewikkeld probleem. Ik zou graag z.s.m. een (kopie) factuur met BTW specificatie voor de aanschaf en levering van mijn iPhone willen ontvangen.

Hallo @hinkeloord! Ik heb de kopie van het contract naar je gemaild. Daar staat de btw specificatie op. :sunglasses:
Volgens mij is dit een zeer eenvoudig taakje, dus ik weet niet waarom dit mijn collega's niet is gelukt. :sweat_smile:


Dank je wel Lisa!

Maar het is wel vreemd dat bij het contract zoals ik dat in december kreeg toegestuurd de pagina met de aankoopbon ontbrak.

Gelukkig heb ik hem nu en nog net op tijd in de BTW-aangifte kunnen verwerken. Dit forum werkt beter en sneller dan bellen.

 


Haha, Verkijk je daar niet op  @hinkeloord. We hebben een gemiddelde doorlooptijd van 7+ dagen op dit moment:see_no_evil: . Ik kwam je toevallig tegen en dacht, deze doe ik even gauw tussendoor. :smile:
Ik vind het ook gek dat je het contract niet eerder doorgestuurd hebt gekregen. Normaal gesproken ontvang je die meteen:thinking: . Fijn dat het tijd is voor de Btw-aangifte. Het is toch een leuk bedrag! Mocht je in de toekomst nog weer ergens tegenaan lopen, dan weet je ons te vinden!