Skip to main content
Vraag

Geen data en ook geen bereik in Turkije en België

• April 25, 2026
  • 4 reacties
  • 59 keer bekeken

Ik heb telkens als ik bijvoorbeeld naar België moet voor werk dat ik plotseling geen bereik meer heb. Dus geen internet en ik kan ook niet bellen of gebeld worden.

Nu ben ik in Turkije en heb ik hetzelfde probleem. Ik heb al Turkije AAN gesmst voor het aanschaffen voor een bundel maar ook dit werkt niet.

Ik heb een Android toestel.

4 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • April 25, 2026

Staat je roaming wel aan? Mijn verloofd is vrachtwagenchauffeur en heeft, behalve het slechte wegdek, geen problemen met België. 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • April 28, 2026

Hoi ​@Lea123 , bedankt voorjouw bericht en welkom ook hier op de KPN Community :)

Wat zuur dat je elke keer tegen dit probleem aanloopt zodra je naar het buitenland gaat en goed dat je dat ook via deze weg aankaart!

Staat je roaming wel aan? Mijn verloofd is vrachtwagenchauffeur en heeft, behalve het slechte wegdek, geen problemen met België. 

Goed beginpunt en zeker de moeite waard om even naar te kijken! Het kan ook heel soms voorkomen dat deze optie (roaming) aan onze kant niet staat ingeschakeld en om dat te controleren, zou ik je willen adviseren om daar eens een belafspraak voor in te plannen zodat dit meteen kan worden gecontroleerd! Laat je ons weten wat daar uit is gekomen en of het probleem daarmee is verholpen? Zo niet, laat dit dan ook vooral weten en dan denken we natuurlijk graag verder met je mee 💪🏻

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 28, 2026

Helaas kan ik ook geen bel afspraak maken omdat ik ook niet kan bellen of gebeld kan worden. Roaming staat wel gewoon aan ja.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • April 29, 2026

Goedemorgen ​@Lea123 en bedankt voor jouw terugkoppeling 💪🏻

Als jij je profiel voor me in zou willen vullen dan kan ik dit ook vanaf hier even voor je controleren! Geef je hier even een seintje zodra je je profiel hebt ingevuld? Alvast bedankt!