Skip to main content
Beantwoord

geen databundel gekregen deze maand

  • January 3, 2021
  • 2 reacties
  • 55 keer bekeken

Ik heb te weinig mb gekregen deze maand

5g ipv 15

nog iemand problemen

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @Leetee ,

Je hebt begin december een extra bundel van 5 GB  kado gekregen van KPN. 

Als die bundel nu nog steeds niet op is, ga je daar nu nog heel even gebruik van maken. Ik denk nog één dag ongeveer. Pas daarna gaat je dan gebruik maken van jouw reguliere bundel van deze maand.  Die extra bundel zie je nu nog even (vandaag) staan. 

 

Zo kun/kon je het terugzien in de app.

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 3, 2021

Hallo @Leetee ,

Je hebt begin december een extra bundel van 5 GB  kado gekregen van KPN. 

Als die bundel nu nog steeds niet op is, ga je daar nu nog heel even gebruik van maken. Ik denk nog één dag ongeveer. Pas daarna gaat je dan gebruik maken van jouw reguliere bundel van deze maand.  Die extra bundel zie je nu nog even (vandaag) staan. 

 

Zo kun/kon je het terugzien in de app.

 


Maurice85
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • January 3, 2021

De bundel loopt vandaag inderdaad af. Via Bundels in de wachtrij zie je je eigen MB's