Skip to main content
Vraag

Geen dataverbinding in US

  • 2 April 2024
  • 6 reacties
  • 40 keer bekeken

Mijn eigen MB's waren op, snel een extra bundel buitenland USA aangevraagd. Geen dataverbinding mogelijk. 

Alle stappen van raming, andere provider, opnieuw instellen toestel gedaan, maar helaas. Gelukkig hier op veel plaatsen wifi, maar ik heb echt m'n googlemaps nodig in onbekend gebied!

Kunnen jullie kijken of bij de KPN kant alles goed staat?

Groetjes Fleur

Hi @TexasHoldEm, welkom hier. 

Ik denk graag mee. Je eigen bundel heeft dus wél gewerkt totdat deze op was? Dan was er in ieder geval wél verbinding met een netwerk. Heb je wel de juiste bundel besteld? Klik hier op Verenigde Staten & Canada. 


Bedankt voor je reactie!

Het heeft inderdaad gewerkt. De verbinding  is hier niet beregoed en er is ook maar één provider, maar hij heeft het in ieder geval gedaan totdat het op was.

 

Ik heb de 15GB data only voor de VS gekocht.

Groeten Fleur


Ik kijk graag met je mee. Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


Hoi Alex,

Gedaan!

Groeten Fleur


Hi Fleur, ik zie dat dit is geblokkeerd door ons omdat er een hoog verbruik is geconstateerd. Dit wordt uit veiligheid gedaan zodat je niet té veel kosten maakt. Je normale bundel die je in Nederland hebt kun je namelijk niet gebruiken in de VS/US, je hebt kosten gemaakt buiten je bundel om, daarom is de verbinding geblokkeerd. 

Ik kan dit helaas niet voor je deblokkeren, hiervoor dien je te bellen met 0031 88 848 94 66. Bereikbaar op ma-woe 8.00-18.00 uur, do-vrij 8.00-21.00 uur, zat 9.00-17.00 uur en zon 12.00-17.00 uur.

Hier heb je op 31 maart, lokale NL datum, een sms over gehad. Ik had dit graag voor je gedaan, maar het moet via de afdeling Risico Beheer gaan. Ik hoop dat het lukt om een manier te vinden om het nummer te kunnen bellen.


Beste Fleur.,

ik had/heb hetzelfde probleem :

permanente en goedkoopste oplossing is om in je Google- of Apple-Maps de kaarten te downloaden voor het gebied er je reist en op een plaats waar je wifi hebt (!) . Ik hoop date je telefoon genoeg geheugen heeft. 
je mist dan wel de actuele verkeersinformatie , maar er zijn complete staten waar je überhaupt weinig  tegenliggers zult hebben 😎😂


Reageer