Skip to main content

Ik heb altijd zonder problemen internet gebruikt op franse kant sint maarten, dat feitelijk EU is, en heb ook een onbeperkt abonnement. Sinds 2 dagen geen internet meer. Ik kan nog wel bellen. Hoe kan dit nu? 

Hallo @Hatte 

Buiten Nederland (in de EU, dus ook Saint Martin) heb je bij het unlimited abonnement de beschikking over een maandbundel. Bij het “oudere” unlimited (vóór 5 februari 2024) is dat 50GB, bij de “nieuwe” unlimited abonnementen is dat 40, 50 of 75GB per maand.

Ben je soms door jouw maandbundel heen? Dan verlaagt KPN je internetsnelheid naar 64 Kb/s downloadsnelheid en 32 Kb/s uploadsnelheid.

 


Dank voor je bericht. Volgens de app heb ik nog heel veel data over, dat is zo raar. 


Dan wordt het lastig voor mij op afstand. Heb je wel mobiele data met 4G of 5G in je display staan?

Je bent niet per ongeluk met een netwerk op het Nederlandse deel van het eiland verbonden (geweest)?


Misschien is dat het toch. Kleine extra bundel gekocht en nu doet alles t weer


Volgens mij gebruik je op St. Maarten de nieuwe bundels voor die regio: 😅 


Volgens mij gebruik je op St. Maarten de nieuwe bundels voor die regio: 😅 

Dat geldt voor het Nederlandse deel (Sint Maarten) @Thomas van KPN .
Het Franse deel (Saint Martin) valt onder Frankrijk en dus onder de EU-regeling.
Ik vraag me alleen af hoe lang @Hatte al op Saint Martin is en of de 4 maanden periode m.b.t. de “Duurzame band met Nederland” een rol kan spelen.


Ik ben er niet lang, maar ben wel vaak eerder geweest. In ieder geval ben ik nu op weg naar Nederland en is daarmee mijn probleem opgelost :-)

Wel dank voor het meedenken!

groeten

Hatte


Volgens mij gebruik je op St. Maarten de nieuwe bundels voor die regio: 😅 

Dat geldt voor het Nederlandse deel (Sint Maarten) @Thomas van KPN .
Het Franse deel (Saint Martin) valt onder Frankrijk en dus onder de EU-regeling.
Ik vraag me alleen af hoe lang @Hatte al op Saint Martin is en of de 4 maanden periode m.b.t. de “Duurzame band met Nederland” een rol kan spelen.

ah wat grappig, dat wist ik dan weer niet😅 als er iets is met de duurzame band krijg je daar overigens altijd wel bericht over, dat gaat niet ongemerkt.

 

@Hatte welkom thuis!😊


Hi @Thomas van KPN , zo blijven we leren 😉.

Gezien het korte verblijf van @Hatte speelt “duurzame band” ook geen rol lijkt me, maar wat dan?
Misschien toch (kort) contact met een netwerk op het Nederlandse deel?

Hopelijk gaat het bij een volgend bezoek weer goed.


Reageer