Skip to main content

Ik heb geen dekking buiten de deur dan alleen een E. Veel gebeld met kpn verschillende mensen verschillende verhalen maar ik wil mijn contract ontbinden omdat kpn mij niet kan bieden wat wordt beloofd. Geen alternatief zoals leentoestel of  abonnement kosten verlagen dus wil ik nu opzeggen en een nieuw abonnement bij kon afsluiten met een andere telefoon. Ik heb 1 juli’24 mijn abo opgezegd kreeg een bevestigings mail maar werd 8 juli ‘24 door een hele brutale jongen van de afdeling nssd gebeld die beweerde dat mijn contract tot januari ‘25 loopt en ik niet mag opzeggen ….dus lekker betalen voor iets wat niet werkt . Schandalig en laten we ook maar niet over mijn kpn thuis beginnen ook één en al drama met al jullie updates vraag ik me af wat er aan de hand is en zo behandel je je klanten niet. 
graag een reactie en hulp in deze daar ik telefonisch niet geholpen wordt.

Als je het forum goed doorleest is er momenteel een probleem aangaande bepaalde type IPhones van Apple, zowel Apple als de providers werken aan een oplossing van het probleem. @Jacqie66 

 


Beste @Jacqie66, helaas zijn er op dit moment een aantal klanten waarbij het toestel terugvalt naar EDGE. We zijn aan het onderzoeken hoe we dit opgelost kunnen krijgen. Als je nog binnen contract zit, is het inderdaad niet mogelijk om voortijdig zonder kosten op te zeggen.

 

Wat wel belangrijk is, is dat je via de telefonische klantenservice een ticket aan laat maken. Zo hebben we geregistreerd staan dat jij hier tegenaan loopt en kunnen we hier verder onderzoek naar doen. Wellicht is het voor jou in de tussentijd een idee om gebruik te maken van Bellen via Wifi. Ik begrijp natuurlijk dat dit onderweg niet kan, maar bijvoorbeeld thuis of op de werkvloer vaak wel. Op het moment dat er een ticket is aangemaakt, houden we je per sms op de hoogte van de voortgang. Excuses voor het ongemak!


Beide antwoorden heb ik totaal niets aan en als kpn niet aan voorwaarden kan voldoen mag de klant ook het contract verbreken want ik betaal al maanden voor niks . Hoe onterecht is dit??? KPN heeft nog geen inzicht hoe lang dit gaat duren dus ik ben er klaar mee. 


Je hebt daar inderdaad niet meteen iets aan, helaas.. Ik snap dat je ontevreden bent met dit antwoord! Alleen heb ik helaas niets anders wat ik kan delen met je 😞.


 Als je nog binnen contract zit, is het inderdaad niet mogelijk om voortijdig zonder kosten op te zeggen.

Dat is niet helemaal waar, het kan zelfs zo lopen dat KPN de klant moet vergoeden in sommige situaties. 
 

Je hebt daar inderdaad niet meteen iets aan, helaas.. Ik snap dat je ontevreden bent met dit antwoord! Alleen heb ik helaas niets anders wat ik kan delen met je 😞.

Er zijn hier wel speciale wettelijke regels voor, maar meneer moet inderdaad beginnen met te bellen voor een onderzoek naar het probleem. Je bent verplicht KPN de kans te geven om het op te lossen.

Dit is hoe de wetgeving erover denkt:
 


https://www.consuwijzer.nl/telefoon-internet-en-televisie/klacht-over-telecomaanbieder/kan-geen-gebruik-maken-van-telefoon-internet-televisie


Reageer