Skip to main content

Beste, 

Ik heb sinds afgelopen vrijdag hetzelfde probleem, is er al een oplossing gevonden? 
 

ik had het eerst met een fysieke simkaart, vol bereik maar geen 4G op aanwijzing van klantenservice e-sim geactiveerd maar geen verandering…

 

Admin: afgesplitst en een eigen topic voor jouw vraag aangemaakt.
 

 

Ik heb helaas geen oplossing gevonden met het oude toestel. Ik heb van iemand een iPhone 11 over kunnen nemen. Deze gebruikt ik momenteel nog steeds en ervaar geen problemen meer. 
 

Het enige wat ik nog niet heb geprobeerd op het oude toestel is het volledig resetten van de iPhone. 


Hallo @Richardh96, allereerst welkom op de KPN community. Het beste kun je hiervoor een melding laten registreren voor de technische dienst. Als je contact opneemt met de klantenservice, kan een medewerker de melding voor je doorzetten. 


@Jeroen van KPN die zijn er al van op de hoogte maar, het schijnt nogal complex te wezen, ik had vandaag in belgie geen probleem maar zodra ik in nederland ben is het weer om te janken…


Hoi, ik heb al zeker een maand problemen met mijn 4g en het wegvallen van gesprekken. Regio 040. Onderweg telkens super traag of gewoon een E in beeld. Routeplanning duurt ook een eeuwigheid. Mijn iPhone 11 gereset; nieuwe sim besteld; niks helpt. Blij te lezen dat ik de enige niet ben. Ik was al bijna een nieuwe gaan kopen omdat ik dacht dat het aan mijn telefoon lag. Hoop dat kpn hier snel een oplossing voor vindt. 


Hallo @MTV23, ook voor jou geldt hetzelfde advies: Het beste kun je hiervoor een melding laten registreren voor de technische dienst. Als je contact opneemt met de klantenservice, kan een medewerker de melding voor je doorzetten. De technische dienst kan dan het verder onderzoeken. 


Reageer