Skip to main content

Ook ik heb een probleem met een vervroegde aflossing ivm mijn hypotheek Aanvraag.

De link ontvangen. Echter bleek het bedrag niet te kloppen en stond er dat het een betalingsachterstand was die ik moest betalen.

Ik heb nooit een achterstand gehad.

Nogmaals met de KPN gebeld.

Na lang wachten kreeg ik te horen dat alles Oke was, dat ik géén achterstand had, dat ik de mail met de link kon verwijderen en....…

dat ik nu rustig mijn hypotheekaanvraag kon voortzetten, dat er zeker wel een ' leuk huisje'

aan vast zat?

Ik heb de betreffende jongeman verteld dat hij waarschijnlijk niet echt had begrepen waar het precies omging in mijn geval.

Wederom alles uitgelegd, wederom geruime tijd gewacht, er werd overleg gepleegd met een collega. 

Wat schetst mijn verbazing als ik de jongeman weer aan de telefoon kreeg?

Hij vertelde dat ik op zeer eenvoudige wijze mijn restbedrag van mijn telefoon zelf kon inlossen en ik werd verwezen naar de site vd KPN. En alles begon weer vanaf het begin.

 

Aangezien ik het zat was en ook aan mijn deadline zit voor mijn hypotheekaanvraag heb ik het volgende gedaan.

Het restbedrag zelf overgemaakt naar de KPN, onder de juiste vermelding.

Ik kreeg geen bevestiging.

Weer met de KPN gebeld, weer gewacht en te horen gekregen dat de administratie het gast uitzoeken. Verteld dat ik zélf met iemand van die afdeling wil spreken,  dat ik heel capabel genoeg ben om uit te leggen wat ik wil.

De jongeman vertelde dat hij hierover weer ging overleggen, maar als zijn collega van de administratie zou zeggen,niet met HAAR (ik dus) te willen spreken hij daar niets aan kon doen.

Ik weet dat het vervelend begint te worden, maar na weer gewacht te hebben hoorde ik, vd jongeman dat mijn bedrag van €672.-- idd binnen was gekomen, dat er normaal meteen een bevestigingsmail naar mij gestuurd zou moeten worden.

Dat men niet wist waarom dit niet gebeurd was en dat ik dus gewoon moest wachten op mijn maandelijkse factuuroverzicht.

Ik heb gezegd dat dít geklungel voor mij een reden kan zijn om al mijn contracten met de KPN per direct op te zeggen. In Juni 2020 is mijn termijn afgelopen.

Dat zou jammer zijn, kreeg ik als antwoord. 

Ik ben hier echt ontzettend boos over, zacht uitgedrukt! 

Mijn Deadline loopt af.

Is dit zo moeilijk?

KOM OP kpn!

Pak dit serieus op, niet alleen voor mij maar voor iedereen die met dit probleem zit.

 

 

En sorry voor de grammatica/fouten.


Hi, welkom op het forum. 

Geen zorgen over de grammaticale fouten, ik kan me goed voorstellen dat je dit snel geregeld wilt hebben. Ik kijk graag voor je na wat hier aan de hand is en hoe de status van de verwerking is. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 
Â