Skip to main content

Ik heb helaas hetzelfde probleem mijn belminuten worden niet meer verdubbelt met het combivoordeel waardoor de kosten hoger uitvallen. Contact gehad met de klantenservice kreeg een vreemde een kortaf reactie.

De 400 belminuten ter compensatie heb ik nooit gekregen.

Graag zie ik uw reactie tegemoet.

Zie topic https://forum.telfort.nl/telfort-voordeel-336/belminuten-worden-niet-meer-verdubbeld-88292?postid=744339#post744339

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt
 

Hallo @Merlin11, welkom op het forum.

Wat vervelend dat jouw belminuten niet meer worden verdubbeld, dit kan meerdere oorzaken hebben. Heb je bijvoorbeeld je abonnement aangepast? Of heb je je thuis abonnement opgezegd?

Ik kijk graag met je mee, zou je voor mij jouw 06-nummer willen toevoegen aan jouw profiel? 

Als er nog andere vragen zijn hoor ik het graag.


Hallo Hanna,

Dank voor uw bericht.

Geen van beide.

Uw kunt mijn gevens inzien in het profiel.


 

 

Goedenavond,

 

Helaas heb ik nog niets van u vernomen.

Graag uw reactie.

Als u nog aanvullende heeft hoor ik het graag.

 


Hi Merlin, ik neem het even over van Hanna. 

Die arme meid heeft haar been gebroken. :frowning2:

Ik zie dat jij een abonnement van 5 Gb hebt, dat wordt prima verdubbeld. 

Kijk ik verkeerd? 


Ja klaar blijkelijk.

U kunt mijn vraag lezen  in dit topic of van telfort.

Nogmaals graag een reactie.


@Alex_P , ook de belminuten schijnen verdubbelt te moeten worden bij een Telfort (TFT KPN) abonnement bij ook een thuis abonnement.


Beste @Merlin11, ik zie hier inderdaad alleen de data verdubbelaar en niet een belminuten verdubbelaar. Op de website van Telfort zie ik onderstaande over, Telfort Combivoordeel en volgens mij is dit ook precies wat jij nu krijgt qua kortingen:

 

 


 

U collega Jasper van het telfort schrijft 

Dat wanneer het contract voor maart 2018 is afgesloten en niet verlengt(is het geval) er een compensatie  van 400 belminuten is voor het vervallen combivoordeel dubbele belminuten.

Mijn vraag is dan ook of u hier in wilt meekijken. En graag een inhoudelijke reactie.

 

U kunt het draadje Hier teruglezen.

In deze link van een ander topic legt @Natasja - Telfort precies uit hoe het zit met abonnementen van voor maart 2018 en daaruit blijkt dat toen het combivoordeel met dubbele belminuten is vervallen en dat men maandelijks 400 belminuten gratis kreeg ter compensatie, echter omdat je schrijft dat je die nooit gehad hebt, is het zaak dat @webcare hier naar ziet die naast dit forum ook op het kpn forum werkzaam zijn 

 

Hoi @Merlin1, welkom bij ons op het forum. Als je jouw abonnement niet hebt gewijzigd sindsdien snap ik wat je bedoelt. Ik kan hierin echter niets voor je doen. Zoals jimny in zijn eerste reactie al zei zijn alle mobiele Telfort abonnementen in januari overgegaan naar KPN en sindsdien zijn zij daarvoor het aanspreekpunt. Je kunt KPN bereiken op 0800-0402, het KPN Forum of de chat.

Wij kunnen hier nog meekijken naar Telfort Thuis of als CombiVoordeel uit staat. In jouw geval staat het wel aan begrijp ik, daardoor heb ik geen mogelijkheden in dit geval. De komende maanden gaat Telfort Thuis ook naar KPN en daarmee gaan we helemaal op in KPN.


Mijn collega Natasja zei in een ander topic dit: ik begrijp dat je flink baalt dat je belminuten niet langer worden verdubbeld. Echter, ik moet je vertellen dat dit wel klopt. In mei 2018 is CombiVoordeel vernieuwd. Als je vóór die wijzigingen een actieve verdubbelaar had, kwam de verdubbeling van je belminuten te vervallen. Ter compensatie kreeg je hiervoor 400 belminuten extra per maand. Die belminuten komen bij een wijziging van je abonnement of een contractverlenging te vervallen. Dat is in jouw geval dus ook gebeurd toen je hebt verlengd in september. Je ontvangt met CombiVoordeel Mobiel natuurlijk wel gewoon twee keer zoveel data.

Jij hebt in februari verlengd en sindsdien krijg je dus sowieso geen extra belminuten of verdubbeling. 


Ik heb mijn mobiele abbonement niet verlengd mijn contract is van voor 2018.

Daar ik er enkel op achteruit ga.

Als dat al zo is op welke dag en welke manier.


Dat zeg ik ook niet goed, sorry. Ik zie dat je toen je abonnement gewijzigd hebt, naar meer MB's. Lang verhaal kort: je hebt op dit moment geen recht op dubbele minuten. Ik kan er niets anders van maken!