Skip to main content

Sinds kort krijg ik geen bericht meer dat ik een voicemail heb ontvangen. Ik zie alleen gemiste oproepen, maar niet wanneer er een bericht is ingesproken. Zelf heb ik niets aan instellingen veranderd. Zelfde telefoon, iphone8.

Aanvulling: als iemand een bericht inspreekt, heb ik en geen gemiste oproep en geen melding van voicemail. Bijna sollicitatiegesprek gemist.


Spooky dit. Ineens doet alles het weer. Kunnen jullie dat ook bij de mobiel van mijn man fixen? Die heeft hetzelfde probleem.


Beste @AnneN 

Ik heb de iPhone 8 Plus, en de Voicemail bij onze telefoons zit in de iPhone 8 en de 8 Plus in het toestel zelf:

Raar dat je dan de meldingen niet krijgt. Ik krijg ze wel, effe getest namelijk voor jou:

Had effe mezelf gebeld op 07-11-2019, en die had ik er gelukkig nog in staan. Anders kon ik dit niet laten zien. :sweat_smile:


Hoi @AnneN en welkom op het forum! Haha, toevallig dat het ineens weer werkte. :smile: Ik hoop dat je sollicitatiegesprek goed ging! Heeft je man hetzelfde toestel? Zo ja, staat Visual Voicemail bij hem ingeschakeld? Dan heb je de voicemail via je toestel zelf zoals @Dennis Schreve al liet zien. Als dit het geval is en hij hier ook geen meldingen van krijgt, zou je de Visual Voicemail dan eens uit en weer aan willen zetten? Dit doe je als volgt:

1. Bel met je mobiele telefoon met 12339 (gratis).
2. Er volgt een bandje waarin bevestigd wordt dat voicemail uitgeschakeld wordt. Dit gebeurt binnen enkele minuten.
Wil je later wel weer gebruik maken van Visual Voicemail, stuur dan een SMS naar 121 met de tekst STATE (in hoofdletters).

Ik hoor de bevindingen graag! 


Uitzetten van de voicemail is gelukt bij mijn man zoals beschreven.

STATE naar 121 gesmst.

Maar dit werkt niet. Als ik mijn man bel, kan ik geen bericht inspreken.
 


Hmm, het staat nu dus helemaal uit en is niet meer aan te zetten? Kreeg je een foutmelding terug toen je STATE naar 121 SMS’te, of leek deze gewoon geaccepteerd te worden? Heb je zijn toestel ook al herstart? Mocht dit niet geholpen hebben, wil je mij dan ook een foto sturen van de SMS die je verstuurd hebt naar 121? Wellicht dat we daar wat in kunnen ontdekken. Ik hoor het graag! 


Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.


Heb een Samsung S10 krijg ook geen enkele notivicatie van voicemail en 12339 werkt ook niet.


En Kpn gebeld alles resset maar nog niks kom maar nie.t verder en heb beveiligings bedrijf is echt belangrijk.

Anders moet ik echt overstappen naar Vodafoon want kom zo niet verder.


Gebruik je de Visual Voicemail app @B-sec? Zo nee, dan raad ik je aan om deze te installeren. Ben benieuwd of de voicemails dan wel goed binnenkomen! 12339 is alleen van toepassing wanneer je een iPhone hebt met Visual Voicemail, voor Android toestellen hebben we de Visual Voicemail app. 🙂


Reageer