Skip to main content

Hoi @Thomas , ik krijg geen factuur per mail en ook geen mail met het bedrag. Ik zou wel graag de factuur per mail ontvangen. Waar stel ik dat in?

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt oorspronkelijk topic

@jlthkoch 

Graag voortaan een eigen topic openen, Je zit nu in het topic van DPC. 

Dit vond ik in een eerder topic: 

KPN is  bezig om te kijken welke acties de klant (jij in dit geval) gedaan worden om tot de factuur te komen in MijnKPN. De pilot heeft geen einddatum, het is dus ook nog niet bekend of dit zo blijft of niet. Uiteraard nemen we de feedback en reacties van klanten mee hierin, kan ik bij jouw gegevens noteren dat je het liever per e-mail krijgt? Zoals gezegd kan ik niet beloven dat het weer teruggezet wordt, maar je mening wordt uiteraard meegenomen in de pilot. Zou je hiervoor je Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? :)

Zet voor de zekerheid ook jouw e-mailadres in jouw profiel, zodat Thomas jouw gegevens kan noteren voor het versturen van de rekening per e-mail. 

 


@jlthkoch

Graag voortaan een eigen topic openen, Je zit nu in het topic van DPC. 

Ik reageerde in het topic van DPC omdat daar door jou een onjuistheid in werd vermeld!!


Maar even over jouw bericht. Vrij apart om mij niet in te lichten hierover, maar dat dat kennelijk ergens in een topic staat. 
 

Nogmaals: @Thomas  Ik ontvang helemaal géén mails. Ik ontvang géén mail met een factuur en ook geen mail met een maandbedrag. Ik heb dit niet gevraagd en het is ook voor zover ik kan zien nergens in te stellen. Ik zou wel graag maandelijks de factuur in mijn mail ontvangen!


Hallo @jlthkoch. Logisch dat je de factuur ook graag per e-mail zou ontvangen. Ik zie wel overal hetzelfde e-mailadres. Daar kan het dus niet aan liggen. Gaat het om je factuur voor Thuis of Mobiel? En krijg je ook geen e-mail dat er een nieuwe factuur voor je klaar staat? Je ontvangt wel andere e-mails afkomstig van ons? 


Hallo @jlthkoch. Logisch dat je de factuur ook graag per e-mail zou ontvangen. Ik zie wel overal hetzelfde e-mailadres. Daar kan het dus niet aan liggen. Gaat het om je factuur voor Thuis of Mobiel? En krijg je ook geen e-mail dat er een nieuwe factuur voor je klaar staat? Je ontvangt wel andere e-mails afkomstig van ons? 

Hallo @Natasja , fijn om van je te horen!

Ik krijg verder wel gewoon de factuur voor thuis en nieuwsbrieven, maar geen factuur voor mobiel. Ook geen bericht dat er een factuur klaar staat.

Ik zou die mobiele factuur wel graag ontvangen omdat ik deze dan makkelijk kan bewaren. (en doorsturen, omdat er normaal gesproken een deel vergoed wordt door mijn werkgever, maar nu ben ik even een tijdje ziek….)

Er is inderdaad vrijwel één e-mailadres dat ik gebruik en dat is mijn forumnaam at gmail punt com :)


@Natasja en @Thomas , gaat het goed komen met mijn factuur? Dus zowel vast als mobiel per email graag.


Ik heb hem toch nog toe ook altijd per mail ontvangen. En dat wil ik graag zo houden!


Ik mijn mobiele factuur eigenlijk nooit per mail ontvangen in de 1 ½ jaar dat ik mobiel heb bij KPN. Zelfs geen bericht dat er een factuur zou klaar staan. Het leek me wel handig, maar dacht dat dat niet kon. Tot ik op het forum zag dat dat wél mogelijk was.


Welke mail controleert u? De mail van KPN? Misschien eens in een andere mailbox kijken?


Bedankt voor het meedenken @Nick83 , maar ik gebruik de mail van KPN nooit en ik gebruik maar één mailadres (zie het bericht van Natasja) en mijn factuur voor vast komt wel gewoon binnen.

 

(Ik gebruik het al nooit omdat KPN een of ander vaag mailadres heeft aangemaakt jlthkoch856 at kpnmail.nl en daar heb ik niet zoveel aan)


@Natasja en @Thomas , gaat het goed komen met mijn factuur? Dus zowel vast als mobiel per email graag.

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat de factuur per e-mail ook voor Mobiel gewoon stond ingeschakeld. E-mailadres klopt ook. Ik heb het nu aan -en uitgezet in de hoop dat dit voor verbetering zorgt. Dat moeten we even afwachten tot je eerstvolgende factuur. Wil je voor de zekerheid toch ook je spam eens langs lopen? Ik zie namelijk aan deze kant niets wat erop kan wijzen dat je die e-mail niet ontvangt. 

Voor je vraag betreft je KPN Webmail heb ik een nieuw topic aangemaakt. Die staat namelijk los van het wel/niet ontvangen van je mobiele factuur op je Gmail e-mailaccount. 


Ik heb tot nu toe alleen de factuur voor vast ontvangen via email. Voor mobiel heb ik nog nooit ontvangen via email, ook niet in de spambox. Ik wacht wel even de volgende factuur af.


Ik heb tot nu toe alleen de factuur voor vast ontvangen via email. Voor mobiel heb ik nog nooit ontvangen via email, ook niet in de spambox. Ik wacht wel even de volgende factuur af.

Erg vreemd, @jlthkoch. Ik hoop dat het uit -en aanzetten het probleem oplost. Als dat niet het geval is, dan hoor ik het graag van je. Dan moeten we het probleem verder laten onderzoeken. 


Bedankt voor het meedenken @Nick83 , maar ik gebruik de mail van KPN nooit en ik gebruik maar één mailadres (zie het bericht van Natasja) en mijn factuur voor vast komt wel gewoon binnen.

 

(Ik gebruik het al nooit omdat KPN een of ander vaag mailadres heeft aangemaakt jlthkoch856 at kpnmail.nl en daar heb ik niet zoveel aan)

Je hoeft het ook niet te gebruiken. Je kunt het ook alleen checken, mail ophalen dus, zonder het te gebruiken voor het versturen van mail. Gewoon het account toevoegen aan je emailprogramma.


Reageer