Skip to main content

Heer of mevrouw,

 vragen:

Ik kreeg van de telefoonrekening van mijn moeder altijd eerst een emailbericht maar van deze maand,maart, heb ik nog nix gezien. Hoewel deze al wel uit zou moeten zijn.

 

Aangezien er voor particulieren geen mijn kpn aangemaakt kan worden kan ik haar telefoonnummer aan/in mijn kpn id koppelen.

 

gr Andre

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

Hoi @Avdlgr. Wat vreemd dat je nog geen factuur hebt ontvangen. Ik zoek graag voor je uit wat hier de reden van is geweest. Zou je het KPN Forum profiel willen voorzien van naam, postcode, huisnummer, mobiel nummer en klantnummer? Het mobiele nummer kan je kwijt in het “Persoonlijke opmerkingen” veld. Zodra ik de gegevens van jouw moeder heb ontvangen kan ik dit verder voor je uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?


Vikash zo veel mogelijk ingevuld, hoop dat t voldoende is naam adres pc telnr


Bedankt voor het achterlaten van haar gegevens. Gaat het om een mobiele nummer of een vaste telefoon nummer? Als het om een vaste telefoon nummer (PSTN) gaat, dan kan je het beste telefonisch contact op nemen met onze klantenservice (0800 0402). Zij kunnen jou daarin verderhelpen.


thx


Ik begrijp hieruit dat het toch om een vaste telefoon aansluiting gaat Als ik toch nog iets voor jou kan betekenen, dan hoor ik dat graag van je. Graag gedaan!


Misschien kan je dan toch de vrag beantwoorden

 


Ik heb het alsnog voor je uitgezocht. Door een verstoring is er een vertraging van +/- 2 weken in het verzenden van de facturen. Hierdoor zal ook de automatische incasso later plaats vinden dan je van ons gewend bent. Onze excuses voor het ongemak.


Vikash,

 

bedankt voor dit ant woord

 

Blijft staan de vraag hoe en waar ik evt de nota online kan inzien of kan dit nooit bij pariculieren met alleen vaste telefoon?

of kan ik het onder mijn id koppelen.

 

Heeft geen haast w8 rustig op je antwoord


Helaas is dit één van de diensten waarbij je de factuur niet online kan inzien en kan koppelen aan KPN ID.  :disappointed_relieved:


ok bedankt weer topper 

 

van mij mag je dit topic sluiten.

 

Andre


Graag gedaan! Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan weet je ons te vinden. :relaxed:


Reageer