Skip to main content

Beste KPN,

 

Sinds een aantal weken ervaar ik met mijn mobiele telefoon dat, wanneer ik gebeld word, ik niets hoor. Andere kant kan mij wél horen en wanneer ik direct terugbel, is er aan beide kanten gehoor.

Bel ik via bijvoorbeedl whatsapp, dan is er van bovengenoemde geen sprake.

 

Vroeg mij af of jullie het netwerkdomein in konden zien, of andere inzichten hier over hebben!

 

Met vriendelijke groet,

 

Klaas

Hi @Klaas93, Welkom hier op ons KPN Forum! Excuses voor de late reactie. Het is hier momenteel erg druk. Oeh.. Het probleem dat je omschrijft is knap irritant. Als helemaal als je niet onbeperkt belt, want dan gaan jouw belminuten eraan:zipper_mouth:
Het probleem klinkt me wel bekend in de oren. Het kan een VoLTE issue zijn. Volgens mij hebben bepaalde android toestellen hier wel eens last van. Welk toestel heb jij? 
Kun je controleren of VoLTE EAAN] staat? Als dit zo is, zet het dan uit.  
Heb je dit probleem altijd als je gebeld wordt tegenwoordig? Kun je de simkaart eens in een ander toestel doen en testen of het probleem dan meeverhuisd? Hiermee sluiten we uit of het een toestel gerelateerd probleem is of een netwerk (simkaart) probleem. 

Zet voor de zekerheid alvast je gegevens in je  profiel , zodat ik eventueel met je mee kan kijken. 
 

Ik los het graag samen met je op! :hugging:


Hi Klaas! Ik heb geen reactie meer van je ontvangen, dus ik ga ervan uit dat je het inmiddels via een andere weg hebt geregeld. Anders weet je me te vinden:wink: 


Reageer