Skip to main content
Beantwoord

Geen geld ontvangen van Recommerce voor inruil oud toestel

• November 24, 2025
  • 2 reacties
  • 46 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb nog geen geld ontvangen van Recommerce. Ik heb contact met hen opgenomen en alle gevraagde informatie verstrekt. Post NL heeft bevestigd dat mijn inruilapparaat is afgeleverd en ik heb de bevestiging aan Recommerce gestuurd. Ze gaven aan dat de juiste interne afdeling contact met me zou opnemen, maar ik heb sindsdien niets meer gehoord. Kan KPN op welke manier dan ook helpen?

Beste antwoord door Denise van KPN

Hallo ​@AdriaanVer, welkom op de KPN Community!

Ik kan me goed voorstellen dat je graag wilt weten wanneer je jouw inruilwaarde op jouw rekening kunt verwachten. Uit ervaring weet ik dat het een paar dagen duurt voordat Recommerce het toestel als ‘ontvangen’ markeert, nadat de PostNL app aangeeft dat het pakket bezorgd is. Zodra Recommerce jouw pakketje heeft behandeld, krijg je een e-mail ter bevestiging van ontvangst. Dan zijn er 2 uitkomsten:

1. Is alles precies zoals je hebt beschreven? Dan krijg je vlot daarna een bevestiging en staat het geld binnen 8 dagen op jouw rekening.
  2. Wijkt het ontvangen toestel af van de informatie die je vooraf hebt gegeven? Dan ontvang je eerst een tegenvoorstel. Nadat je deze hebt geaccepteerd, krijg je van Recommerce een bevestiging en staat het geld binnen 8 dagen op jouw rekening.

Heb je hierna nog niks ontvangen? Neem dan contact op met Recommerce. Dat kan via Een aanvraag indienen – Trade-in Recommerce. Vergeet niet om jouw Trade-in referentie daarbij te benoemen. Deze vind je in de bevestigingsmail van de aanvraag voor de inruil van jouw toestel.

Hopelijk kom je er zo uit.

2 reacties

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • November 24, 2025

Welkom ​@AdriaanVer!

Dit verloopt helaas alleen via de partner Recommerce. Mijn advies is om nogmaals contact met hen op te nemen voor een nieuwe update van het proces.

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • November 26, 2025

Hallo ​@AdriaanVer, welkom op de KPN Community!

Ik kan me goed voorstellen dat je graag wilt weten wanneer je jouw inruilwaarde op jouw rekening kunt verwachten. Uit ervaring weet ik dat het een paar dagen duurt voordat Recommerce het toestel als ‘ontvangen’ markeert, nadat de PostNL app aangeeft dat het pakket bezorgd is. Zodra Recommerce jouw pakketje heeft behandeld, krijg je een e-mail ter bevestiging van ontvangst. Dan zijn er 2 uitkomsten:

1. Is alles precies zoals je hebt beschreven? Dan krijg je vlot daarna een bevestiging en staat het geld binnen 8 dagen op jouw rekening.
  2. Wijkt het ontvangen toestel af van de informatie die je vooraf hebt gegeven? Dan ontvang je eerst een tegenvoorstel. Nadat je deze hebt geaccepteerd, krijg je van Recommerce een bevestiging en staat het geld binnen 8 dagen op jouw rekening.

Heb je hierna nog niks ontvangen? Neem dan contact op met Recommerce. Dat kan via Een aanvraag indienen – Trade-in Recommerce. Vergeet niet om jouw Trade-in referentie daarbij te benoemen. Deze vind je in de bevestigingsmail van de aanvraag voor de inruil van jouw toestel.

Hopelijk kom je er zo uit.