Skip to main content
Beste,



Ook hier geen goede ervaring met de Harman Kardon actie.



Sinds begin december iedere week gebeld en steeds weer afgewimpeld met we kunnen niks doen voor u.



Iedere week zou ik gebeld of gemaild worden door de desbetreffende afdeling.



In eerste instantie brief gehad dat ik niet in aanmerking kwam, daarna meerdere malen bevestigd van wel maar nooit per E-mail ontvangen.



Ik ben er behoorlijk klaar mee en probeer op deze manier met een laatste poging in contact te komen.



Heb ook aangegeven dat ik het niet erg vind om te wachten op het product maar het niet communiceren is echt super slecht. Wij hebben alles van KPN, 4 mobiele nummers, thuis bellen internet en tv met 5 kastjes etc.



Ik heb nu aangegeven dat OF ik heb deze week contact of ik stap over naar Ziggo. Als ik Ziggo kies, ben ik zelfs goedkoper uit maar ben/was tevreden bij KPN.



*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.



Hoi Serge, ik ontferm me hier graag even over jou. Welkom op het KPN forum 🙂 Ik kan mij goed voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent, ik ga nu die zorg uit handen nemen. Want je hebt gelijk, leuke actie, maar dan moet je nu wel zicht hebben over wanneer je die gave speaker krijgt!



Ik zie dat je jouw gegevens al hebt aangevuld in je forumprofiel, top. Ik kan daar meteen mee aan de slag. Ik kom er hier in je eigen topic op terug 🙂
Hey Serge, het is al even een tijdje geleden. Als het goed is heb je de speaker ontvangen. En, wat vind je er van? 🙂
Hoi Nadia,



Jazeker! Heb de speaker ontvangen. Dank voor je snelle reactie en dat het meteen opgelost is.



perfecte speaker en nogmaals bedankt voor je service!
YEAH! super 🙂 Dank voor je berichtje, heel veel luisterplezier Serge!

Reageer