Skip to main content

Ik heb idd ook geen gratis bellen meer na 10 minuten wat wel zo zou moeten zijn.

Ovrigens zei kpn tegen mij dat het nog wel hetzelfde zou moeten zijn.

Dus als iemand die nu mee leest het even kan na zoeken .

En mij terug kan smsen op het bij jullie bekende tel nr dan zou dat fijn zijn.

of een email op mijn mail uiteraard .

M.V.G 

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

@mrrobg Heb je het profiel helemaal ingevuld met klantnummer etc? Anders kunnen de medewerkers niets. Overigens krijg je een reactie via dit forum.


Welkom bij ons op het forum @mrrobg. We hebben de abonnementen inderdaad overgenomen van Telfort zoals ze daar waren. Als je na maart 2018 bij Telfort verlengd hebt, zal Lekker Lang daar al geen onderdeel meer geweest zijn van het abonnement. Sindsdien was dat bij Telfort ook niet meer mogelijk namelijk. Ik zie dat je je forumprofiel nog niet hebt ingevuld, daardoor kan ik nog niets voor je nakijken. Als het nog niet via een andere weg is opgehelderd kan je dat alsnog doen en hieronder een seintje geven. Dan kan ik met je meekijken.


Je hebt al verlengt bij Telfort ná 25 maart 2018. Van af toen zat dat er al niet meer in.

Zie ook het Telfort forum met diverse topics hieromtrent.


We hebben geen reactie meer van je gezien @mrrobg, ik ga er van uit dat dat betekent dat het duidelijk is geworden. Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.