Skip to main content

Bij het afsluiten van twee telefoonabonnementen is door KPN aangegeven dat ik ook recht heb op gratis fox sport omdat ik ook telfort compleet heb. Ik heb een mail ontvangen van KPN waarin staat dat het is aangevraagd bij Telfort. Vervolgens hoor ik niets meer, gebeld met KPN, die verwezen naar Telfort. Gebeld met Telfort, die verwezen naar KPN. Gebeld met KPN, die  heeft gebeld met Telfort. Uiteindelijk blijkt dat ik geen gratis FOX krijg omdat ik al korting krijg bij Telfort. Achteraf niet helemaal onlogisch, maar waarom vertellen jullie mij dit niet toen ik bij jullie de telefooncontracten afsloot? Ik heb het nog gevraagd!!!

terwijl op de site van kpn staat:

https://www.kpn.com/compleet/telfort-compleet.htm

Heb je na 8 oktober een KPN abonnement besteld, en had je al Telfort Combivoordeel? Dan krijg je voordeel op je KPN product en hou je Telfort Combivoordeel op je Telfort abonnement!


Hoi @edjepetje65, wat een verhaal zeg. Er was gezegd dat je gratis Fox Sport kreeg bij het afsluiten van de mobiele abonnementen. Als je geen KPN voor Thuis hebt, dan is dat niet het geval. Excuses voor het misverstand. Je krijgt zoals je zelf al aangaf het Voordeel op de KPN producten als je deze combineert met Telfort. In jouw geval zijn dat de 2 mobiele abonnementen. Op die pagina kun je je in ieder geval wel aanmelden voor KPN Compleet. Dat heb je al gedaan? Dan zullen de voordelen op de KPN abonnementen de eerstvolgende kalendermaand actief worden. 


Bedankt voor het antwoord Bart, ach het is geen ramp hoor. Maar het het graag van tevoren geweten. 
maar ik zou zeggen dat het hier wel staat zonder enig voorbehoud toch. 
https://www.kpn.com/compleet/telfort-compleet.htm


Dat begrijp ik zeker. HEt staat er inderdaad ook, maar dan moet je wel KPN voor Thuis hebben, want je krijgt de voordelen op het KPN product, niet op de Telfort producten. 


Oké dat is wel duidelijk, maar niet duidelijk genoeg toen ik de contracten afsloot. De kpn medewerker heeft mij ook gevraagd welke korting ik wilde bij Telfort, en ik heb heb gekozen voor fox voetbal. Het is aangevraagd en per mail bevestigd, in de mail staat dat het aanvragen een maand kan duren. En vervolgens hoor ik helemaal niets meer, moet ik er achter aangaan, word van het kastje naar de muur gestuurd om uiteindelijk te horen dat het toch niet kan. Prima, maar als ik het van te voren had geweten had ik een andere keuze gemaakt. Nu heb ik contracten afgesloten en zit ik er aan vast, gelukkig slechts voor een jaar! 


Ik begrijp je punt volledig. Het is mis gegaan in de communicatie. Excuses daarvoor. Fox Sports zou je alleen kunnen krijgen als je Telfort Thuis en Telfort mobiel combineert.