Skip to main content

Vandaag ontving ik een "nieuws en tips" mailtje van KPN met daarin het onderstaande onderwerp.

Check 't hier.

 

En opnieuw GEEN WOORD over de mogelijkheid om jezelf te beschermen tegen die exorbitante dataroamingkosten als jouw toestel onverhoopt verbinding maakt met een provider van buiten de EU.

Dat kan je gebeuren als je op de Griekse eilanden onder de kust van Turkije of Albanië verblijft, de ferry naar bijvoorbeeld Sicilië ofwel Sardinië neemt en zelfs al bij het maken van een strandwandeling op één van onze waddeneilanden.

 

Het maakt me kwaad en moedeloos dat KPN het niet van de daken schreeuwt dat men zich simpel kan beschermen tegen dergelijke exorbitante dataroamingkosten door "BESCHERMING AAN" naar 1266 te sms'en. 

Het zou nog beter zijn als ze het limiet standaard zouden instellen op 0 en je het indien nodig via SMS uit kon zetten.


Het zou nog beter zijn als ze het limiet standaard zouden instellen op 0 en je het indien nodig via SMS uit kon zetten.

Zeker, dat heb ik in de afgelopen jaren al vele vele malen geopperd maar ook daar lijkt KPN niet toe bereid.


Reageer