Skip to main content
Beantwoord

Geen internet beschikbaar in Turkije ondanks verbinding met het 4G netwerk

• April 29, 2025
  • 4 reacties
  • 75 keer bekeken

Ik zit in Izmir(Turkije). Buiten heb ik 4G en lokale netwerk maar ik kan geen gebruik maken van internet. Hoe kan dat? 

Beste antwoord door Denise van KPN

Het lijkt er dan inderdaad op dat je geen bundel hebt, ​@nahidh. Turkije valt niet onder de EU. Je gebruikt daarom internet buiten de bundel. Dit kan buiten de EU tot € 60,50. Daarna wordt internet toegang geblokkeerd. Tenzij je een bundel hebt, dan kan je wel internet. ​@Michel.uit.Arnhem deelt de bundel die beschikbaar zijn in Turkije en hoe je deze kunt aanvragen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • April 29, 2025

Beste ​@nahidh heb je wel een bundel voor Turkije,  want Turkije is geen EU.

Heb je de netwerkinstellingen al eens een reset gegeven op het mobiel en/of handmatig een andere provider gezocht?

Friesian
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • April 29, 2025

Ik zit in Izmir(Turkije). Buiten heb ik 4G en lokale netwerk maar ik kan geen gebruik maken van internet. Hoe kan dat? 

HoiHoi ​@nahidh 

Heb je roaming ingeschakeld op de telefoon? En denk idd aan de kosten wat ​@JanD al wil zeggen.

*edit*

Ik geloof dat roaming al aanstaat. 

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@nahidh 

Dit zijn de buitelandbundels voor data gebruik in Turkije:

Bundelgrootte: 10 GB aan Data

Prijs: 24,99 Euro per activatie

Sms-code: TURKIJE 10 AAN

Bundelgrootte: 20 GB aan Data

Prijs: 34,99 Euro per activatie

Sms-code: TURKIJE 20 AAN

Internet je zonder bundel? Dan betaal je 2,50 per MB.

Daarnaast kun je inderdaad zoals mede community lid ​@JanD al schreef, handmatig zoeken naar een beschikbare Turkse mobiele netwerk binnen het menu van je smartphone.
Deze optie vindt je bij netwerkinstellingen of mobiel netwerk.

Beschikbare netwerken:

• Türk Mobile
  • Turkcell
  • Vodafone

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Het lijkt er dan inderdaad op dat je geen bundel hebt, ​@nahidh. Turkije valt niet onder de EU. Je gebruikt daarom internet buiten de bundel. Dit kan buiten de EU tot € 60,50. Daarna wordt internet toegang geblokkeerd. Tenzij je een bundel hebt, dan kan je wel internet. ​@Michel.uit.Arnhem deelt de bundel die beschikbaar zijn in Turkije en hoe je deze kunt aanvragen.