Skip to main content

Sinds 3 dagen geen 4G meer, opnieuw opstarten toestel (Iphone 11 Pro Max) werkt heel even. 4G staat wel op scherm als zijnde de verbinding, later lukte bellen ook niet meer. Contact met klantenservice, eSim geïnstalleerd, opnieuw opgestart. In huis met of zonder WIFI geen problemen maar eenmaal buitenshuis valt verbinding gelijk weg. Via de KPN winkel nog een nieuw eSim, uiteindelijk (er zijn vaker storingen met Iphone 11) toch besloten nieuw toestel aan te schaffen, Iphone 15, alles opnieuw geinstalleerd, nieuwe eSim en eerste resultaten leken goed. Vandaag echter dezelfde problemen buitenshuis, HELP

Hi @IrmaR, welkom hier. 

Wat een raar probleem dit. Je hebt volgens mij alles gedaan wat je kon doen. Mijn advies is om even met ons te bellen om een melding aan te maken voor onze technische dienst. Hier moet toch specifiek naar jou nummer worden gekeken. Ons gratis nummer is 0800 0402. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.


Sinds zondag staat de melding al open bij jullie technische dienst, ik zou binnen 3 werkdagen worden gebeld…...nog steeds niet gebeurd.


Hi Irma, dan wil ik graag meekijken naar de status hiervan. Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


Hoi, ik heb dat inmiddels gedaan. Tot op de dag van vandaag is er nog steeds geen contact geweest, kwalijke zaak. Er is ook goed nieuws, ik heb zelf ontdekt waardoor het probleem is gekomen en kunnen verhelpen. Bij toeval kwam ik op het idee een onlangs geïnstalleerde app (internet politie) te verwijderen. Het viel mij op dat telkens VPN in mijn instellingen “aan” stond, elke keer uitgezet maar vond dit vreemd aangezien ik er nooit eerder iets over had gezien. De combinatie VPN en de nieuwe app (inmiddels verwijderd en problemen opgelost) legde ik zelf eind vorige week. Blijft voor mij een kwalijke zaak dat technische dienst KPN geen contact heeft opgenomen tot op heden. Wellicht kan jij er de vinger op leggen en dit intern aankaarten.


Ik zie dat de melding nog niet was opgepakt, excuus. Ik heb in ieder geval aangekaart, dankjewel voor de terugkoppeling hier. 


Reageer