Skip to main content

Ik heb geen internet en netwerkverbinding in Zuid-Afrika.  Ook niet met de buitenlandbundel. Wat kan ik doen? 

@wjb weet hier veel van @Nanne73 , hij wil misschien wel helpen.

 


@wjb weet hier veel van @Nanne73 , hij wil misschien wel helpen.

Ik heb hier geen kaas van gegeven aangezien ik a) geen mobiele telefonie van KPN heb maar van Odido en b) in Zuid-Afrika een pre-paid simkaart van MTN South-Africa met databundel n het tweede simslot van mijn telefoon had zitten.

Overigens is de dekking in Zuid-Afrika niet te vergelijken met wat we hier in Europa gewend zijn en is deze sterk afhankelijk van waar je bent.


Sorry dat ik je lastig gevallen heb @wjb , ik meende dat je ervaring had daar i.v.m. familie daar.

 


Sorry dat ik je lastig gevallen heb @wjb , ik meende dat je ervaring had daar i.v.m. familie daar.

Met mobiel Internet in Zuid-Afrika heb ik inderdaad voldoende ervaring in de vijf keer dat ik daar geweest ben. Waar ik geen ervaring mee heb zijn de buitenlandbundels van KPN. Overigens ook niet met de buitenlandbundels van mijn provider (Odido) omdat het vrijwel altijd veer goedkoper is om een lokale simkaart met databundel te gebruiken. Zo was ik de laatste keer in Zuid-Afrika zo'n €10,- kwijt voor een 50GB databundel die een maand gelding is.


Dank je!

Dan ga ik dat regelen en kijken of ik het geld van de buitenland bundel van kpn terug kan krijgen. 


Reageer