Skip to main content

Ik heb in Australië geen internet kan het zijn dat er blokkade op de roaming zit de instellingen zijn gelijk aan het toestel van mijn vrouw.

groet Ed

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Ik denk dat KPN daar geen zendmasten heeft staan, maar ik kan het verkeerd hebben... :thinking:


Hallo @Harls Dat kijk ik graag voor je na. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat de provider waar je op in bent geroamed geen goede dekking biedt. Kun je wel bellen? Zit je vrouw op het zelfde netwerk en heeft zij wel internet? Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Hallo @Harls Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik ga er graag vanuit dat alles nu in orde is. Als je toch nog hulp nodig hebt dan lees ik het graag. 


Hallo Bart  het is teveel  gedoe om alles op te geven ik kan je wel zeggen dat mijn vrouw wel internet heeft van kpn. 

Ik heb een prepaid kaart hier gekocht van 35 gb voor$30 geen klachten de hele familie heeft nu internet via  hotspot.

 

Thx voor je reactie 


Ha @Harls Geen probleem. Volgens mij heb je zo ook een prima oplossing gevonden. Geniet van Australië! 


Reageer