Skip to main content

Ik heb me gisteren geabonneerd op het KPN SuperUnlimited. In Nederland werkte het wel. Vandaag aangekomen in Belgiƫ, maar geen internet. Mijn telefoon is een Samsung Galaxy S22.

Ik heb geprobeerd handmatig verbinding te maken met de drie Belgische netwerken: Proximus (geweigerd), Orange (verbonden zonder internet), Base (verbonden zonder internet).

Ik heb gebeld naar 0800 04 02, waar men mij alleen vertelde dat ik binnen drie dagen zou worden teruggebeld. Ondertussen heb ik geen internet of navigatie-app in de auto, zonder zekerheid dat het probleem zal worden opgelost.

Help alsjeblieft.

Probeer eens handmatig een provider te kiezen @ThomasBEĀ 

Ā 


Hi @ThomasBE, geen internet in het buitenland is niet fijn. Ik hoop dat je intussen verder gekomen bent.

Wat @N.N.Ā aangeeft klopt, vaak helpt het om handmatig andere netwerken te kiezen en je instellingen even na te kijken. Dit artikel helpt je daarmee op weg:

Ā 


De oplossing was om "KPN/Hi LTE Mobiel internet" te veranderen door "KPN internet" in Access Point Names


@ThomasBEĀ Goed om te horen, dankjewel voor het delen! Mogelijk zijn andere bezoekers die jouw topic tegen komen ook met jouw tip geholpen.


Reageer