Skip to main content

Hallo. Sinds een aantal maanden heb ik geen internet meer in het buitenland. Roaming staat aan. Eerst deed hij het wel altijd. Hoe los ik dit probleem op? Groetjes Céline 

 

Beste @Celine 1985 

heb je wel gewoon een netwerkverbinding? Kun je bellen en sms’en? Of heb je helemaal geen netwerk?


Dankjewel voor de reactie. Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.maar volgens mij alleen geen internet. Krijg nl wel sms met:welkom in België.


Hoe lang ben je al int buitenland? Want... als je lang weg blijft, dan vergeet KPN je op een gegeven moment hoor...


Oké, je hebt dus wel met het Belgische netwerk verbinding. Welke merk telefoon heb je? 


De samsung s9.


Hi Celine, welkom op het forum. 

Ik zou ook graag willen weten of je zelf kunt bellen en gebeld worden. Hoelang ben je al in het buitenland zonder dat je in Nederland bent geweest? En met welk netwerk ben je in Belgie verbonden?

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook vanaf hier meekijken. 

Ik hoor graag van je. 


De samsung s9.

@Celine 1985 op deze site kun je kijken of de internetinstellingen goed staan of opnieuw instellen. 


Celine, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.