Skip to main content
Beantwoord

Geen internet in buitenland wegens blokkade

  • February 2, 2020
  • 3 reacties
  • 49 keer bekeken

Volgens mij heb ik ooit een blokkade ingesteld voor bellen en/of gebeld worden in het buitenland. Kan het de oorzaak zou zijn dat ik ook niet mee kan internetten in het buitenland?

Beste antwoord door Marcia van KPN

Hallo @Paulusdewi, welkom! Het klopt helemaal wat je zegt. Wil je dat ik deze blokkade verwijder voor je? Je kunt dan weer volledig gebruik maken van bellen in het buitenland. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 3, 2020

Hallo @Paulusdewi, welkom! Het klopt helemaal wat je zegt. Wil je dat ik deze blokkade verwijder voor je? Je kunt dan weer volledig gebruik maken van bellen in het buitenland. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 3, 2020

Heel graag. Alvast bedankt!


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Bij dezen dan! Misschien moet het toestel even uit en weer aan, dan moet het in ieder geval werken. 

 

Daarnaast krijg ik de melding dat je een vrij oude simkaart hebt. Ik adviseer om, als je weer terug bent in Nederland, via MijnKPN een nieuwe simkaart aan te vragen. Dit is gratis en hiermee kan je gebruik maken van 4G internet en bellen (als je toestel dit laatste ook toelaat).