Skip to main content
Beantwoord

Geen internet in de VS, wel mobiel bereik

  • January 21, 2020
  • 4 reacties
  • 70 keer bekeken

Ik heb weer hetzelfde probleem! Ik ben in Los Angeles, ik kan bellen en sms'en, maar heb geen internet.

Ik heb de telefoon verschillende keren in- en uitgeschakeld, geprobeerd het netwerk handmatig te selecteren (T-mobile, AT&T) maar niets helpt.

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag

Beste antwoord door Bart_

Hallo @Julf Dank voor je bericht hier. Flink vervelend, natuurlijk. Als ik kijk naar je aansluiting zie ik wel dat er -miniem- dataverkeer is. Heb je de telefoon ook even echt uit gezet? Dat wil nog wel eens de oplossing zijn. Het mobiele bereik zelf is trouwens wel goed? En ik zie dat je trouwens nog geen voordeelbundel hebt aangezet, dat is sowieso handig om te doen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 21, 2020

Hallo @Julf Dank voor je bericht hier. Flink vervelend, natuurlijk. Als ik kijk naar je aansluiting zie ik wel dat er -miniem- dataverkeer is. Heb je de telefoon ook even echt uit gezet? Dat wil nog wel eens de oplossing zijn. Het mobiele bereik zelf is trouwens wel goed? En ik zie dat je trouwens nog geen voordeelbundel hebt aangezet, dat is sowieso handig om te doen. 


  • Auteur
  • Topper
  • January 21, 2020

Dank je, @Bart_. Ja, telefoon echt uit gezet Net weer gedaan. Geen effect. Maar.. Ik heb nu ook de voordeelbundel angezet, en dnu werkt data! Bedankt vod het advies!


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 24, 2020

Ha @Julf Fijn dat het aanzetten van de bundel heeft geholpen! Nog een mooie tijd in L.A.! 


  • Auteur
  • Topper
  • January 24, 2020

Dank je, @Bart_ ! Helaas geen plezierreisje maar werk (ICANN)...