Skip to main content

Ik heb hetzelfde probleem de afgelopen dagen. Inderdaad geen internet op mijn iphone 11, maar kan wel bellen en er staat ook bovenin het 4G teken. Ik heb dit overal waar ik tot nu toe in Nederland ben geweest zonder Wifi. Het ligt niet aan de telefoon, dat heb ik al gecheckt :)

Hi @Lotte Brouwer, wat flauw dat je ineens gene internet meer hebt :slight_frown:

Je geeft aan dat het niet aan de telefoon ligt, kan ik daar uit opmaken dat je jouw simkaart al in een ander toestel hebt getest en dat je daar óók gene internet hebt? Of bedoel je iets anders? 

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer waar het om gaat in het opmerkingenveld noteren, zodat we even met je mee kunnen kijken!


Ik heb sinds kort een nieuwe telefoon dus heb inderdaad het kaartje even in de oude gestoken, maar daar deed de 4G het ook niet. Ik heb als het goed is de gegevens in mijn profiel gezet.


Bedankt voor het invullen van je profiel. Ik heb één wijziging aangebracht. Wil je eens testen of je nu wel gebruik van data kunt maken? Als dit nog steeds niet lukt, laat het dan weten. Dan zoeken we verder naar een oplossing.


Top ik kan weer gebruik maken van mijn 4G, dankjewel!


Top! Veel plezier ervan.