Skip to main content
Antwoord

Geen internet op Bonaire na installatie e-sim van Firsty

• November 3, 2025
  • 4 reacties
  • 47 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Geen netwerk in het buitenland na installatie e-sim Firsty ( voor databundel)

krijg geen netwerk te pakken (in dit geval Bonaire)

bij automatische netwerk keuze niets en bij handmatig zoeken zie ik 3x Firsty 

internet etc werkt prima via wifi 

Beste antwoord door Bartwoortman

Mijn vraag was niet duidelijk denk ik; ik bedoelde aan te geven dat reguliere provider (KPN) niet meer zichtbaar was. Ik had dus geen provider meer om gewoon te bellen bijvoorbeeld. Is nu opgelost door herinstallatie KPN e-sim.

4 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Bartwoortman 

Welkom op de community van KPN.

Om gelijk maar met de bekende deur in huis te vallen, stel je jouw vraag bij de verkeerde provider.
Firsty is een zelfstandig bedrijf die eSIM beschikbaar stelt voor data gebruik in het buitenland, hier staat KPN volledig los van, en kan jouw hierbij ook niet helpen.

Dus het beste is om direct contact op te nemen met de helpdesk van Firsty zelf.
Klik op de volgende link, en je komt direct uit op de hulp pagina van Firsty, klik op deze pagina op de button met de tekst “krijg ondersteuning” links op deze pagina: Firsty helpdesk/kenniscentrum 
Het contact verloopt via een chat-contact, dus je hoeft niet te bellen.

KPN is in deze niet de provider, die jouw hierbij kan helpen.
Je dient dus direct contact op te nemen met Firsty, want die gaan over hun eigen eSIM en het oplossen van problemen.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Bartwoortman, welkom op onze community! Ik zie dat Michel je al n eind de goede kant op heeft geholpen. Is het nog gelukt?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • November 5, 2025

Mijn vraag was niet duidelijk denk ik; ik bedoelde aan te geven dat reguliere provider (KPN) niet meer zichtbaar was. Ik had dus geen provider meer om gewoon te bellen bijvoorbeeld. Is nu opgelost door herinstallatie KPN e-sim.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Bartwoortman 

Het was inderdaad niet helemaal duidelijk, aangezien je het alleen had over de eSIM van Firsty in je topic en vraag, en geen woord rapte over een eSIM van KPN.
Maar met je nieuwe aanvulling op jouw topic, vallen de puzzelstukjes op zijn plaats.
Ook heel fijn dat het probleem is opgelost, door de eSIM van KPN te herinstalleren op je smartphone.