Skip to main content

Graag reset gewenst zoals ooit eerder beschreven  in ander gesloten topic.

Graag reset gewenst zoals ooit eerder beschreven  in ander gesloten topic.

Wat voor telefoon heb je ?


iPhone e-sim oud Telfort abbo.


Graag reset gewenst zoals ooit eerder beschreven  in ander gesloten topic.

Hi @Pjki

Ik moet bekennen dat het me niet helemaal duidelijk is wat voor reset je bedoelt en in welk gesloten topic dit behandeld wordt, zou je hier iets meer toelichting over willen geven?

Je maakt gebruik van E-sim in een iPhone begrijp ik, heb je je toestel al eens helemaal opnieuw op laten starten en roaming aan en uit gezet? En heb je al geprobeerd of je via 1 van de andere beschikbare providers wél internet hebt? In het buitenland is het netwerk niet altijd even goed, op sommige locaties heb je met de ene provider wel bereik maar met de andere niet. Is dus wel even het proberen waard!


Na nogal wat telefonisch overleg uiteindelijk bij iemand terecht gekomen die me heel goed geholpen heeft. (Hartelijk dank, Michael) Ook al leken volgens alle personen die ik gesproken had geen blokkades te staan bleek het toch te zijn dat de oplossing was. een sms met  "bescherming uit" sturen naar 1266 en toestel uit en aanzetten.

wel extra kosten gemaakt en nodige data van bundel van vriendin gebruikt, maar ga er van uit dat kpn me hiervoor wel compenseert. Nogmaals erg fijn dat, ondanks dat er bij de klantenservice in eerste instantie een boel mis ging, en alle instellingen goed leken te staan, iemand heeft volgehouden en de oplossing heeft gevonden! 
 


Ah kijk aan, top dat je hier uiteindelijk goed mee geholpen bent @Pjki 😊

 


Reageer