Skip to main content

Sinds een paar dagen doet 4G internet verbinding het niet meer mensen last van??

Zie onderstaande link @RubyForest :

https://community.kpn.com/mobiel%2D15/storing%2Dmobiel%2Dinternet%2De%2Dipv%2D4g%2D5g%2D615759


Bedankt!! Heb ik meer aan dan wat de medewerker aan de telefoon zei gister! Ik heb dus een iPhone 11. Ik had alle stappen al ondernomen wat er op de KPN site staan maar niks hielp. Dit verklaart het


Nog steeds vreemd dat de medewerkers aan de telefoon niks weten. Moet toch een keer vermeld zijn tijdens een ochtend meeting? Of ergens als kennisbank item in het systeem? Schijnt een landelijke storing te zijn dat al een maand duurt.

Dat mensen nog steeds niet de juiste info krijgen baart mij wel zorgen. Nemen ze het dan wel serieus?


Nog steeds vreemd dat de medewerkers aan de telefoon niks weten. Moet toch een keer vermeld zijn tijdens een ochtend meeting? Of ergens als kennisbank item in het systeem? Schijnt een landelijke storing te zijn dat al een maand duurt.

Dat mensen nog steeds niet de juiste info krijgen baart mij wel zorgen. Nemen ze het dan wel serieus?

 

Hoi @Matthew83 

Wat mij ook opvalt de laatste tijd, ondanks dat ik geen problemen heb met mijn iPhone 14 Pro Max, is het feit dat er nog geen nieuwssite er aandacht aan heeft besteed.
Ook de speciale Apple informatie websites iCulture en iCreate Magazine hebben nog geen woord over dit probleem bij KPN geschreven, terwijl ze er best wel rap bij zijn in het algemeen.

Ik heb het vermoeden (want ik kan dit uiteraard niet bevestigen als mede klant) dat KPN hier een stokje voor heeft gestoken, om een stuk imago schade te voorkomen.
Mocht dit eventueel zo zijn, dan zou ik dat uiteraard een slechte zaak vinden, want persvrijheid is een groot recht in Nederland.

 


Reageer