Skip to main content
Beantwoord

Geen internet via O2-DE in Berlijn

• November 8, 2021
  • 8 reacties
  • 470 keer bekeken

Ik ben nu in Berlijn en via o2-de krijg ik geen internet verbinding. 

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Anonymous

Probeer eens een andere provider. Maar in Duitsland en zelfs in grote steden is mobiel internet slecht.

Zie ook de ervaringen van deze klant in Duitsland: https://forum.kpn.com/mobiel-internet-17/internetten-in-duitsland-telefoon-schakelt-ongewenst-over-op-netwerk-o2-551538

Via O2 dus ook slecht maar Vodafone en Telekom geven bij hem wel goed internet, in Berlijn zou het natuurlijk anders kunnen zijn dan langs de Rijn.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • November 8, 2021

Probeer eens een andere provider. Maar in Duitsland en zelfs in grote steden is mobiel internet slecht.

• Antwoord
  • November 8, 2021

Zie ook de ervaringen van deze klant in Duitsland: https://forum.kpn.com/mobiel-internet-17/internetten-in-duitsland-telefoon-schakelt-ongewenst-over-op-netwerk-o2-551538

Via O2 dus ook slecht maar Vodafone en Telekom geven bij hem wel goed internet, in Berlijn zou het natuurlijk anders kunnen zijn dan langs de Rijn.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 9, 2021

Vandaag (dinsdag) wel internet 🙏🏻

• November 9, 2021

Dat is beter.

Nog steeds verbonden met O2 of nu via een andere provider?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 9, 2021

Met Telecom 

• November 9, 2021

OK, mooi dan geldt dat verhaal dus ook in Berlijn, wel lastig dat je in Duitsland indien er automatisch voor O2 gekozen wordt dan je toestel handmatig op Telekom of Vodafone moet zetten om internet te krijgen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 9, 2021

Ik heb mijn tel weer terug gezet op automatisch en hij pakt nu ook bij o2 internet. 
Al met al een dag een probleem  🙋🏼‍♂️

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Ik heb mijn tel weer terug gezet op automatisch en hij pakt nu ook bij o2 internet. 
Al met al een dag een probleem  🙋🏼‍♂️

Goed om te horen, ik zie ook dat je al goede tips gekregen hebt! In het buitenland ben je afhankelijk van de daar beschikbare netwerken. Het kan gebeuren dat een bepaald netwerk niet op elke locatie even goed werkt, vandaar dat 't vaak goed is om handmatig een ander netwerk te kiezen. Meer informatie en tips lees je ook in ons mobiel in het buitenland topic. Als je vragen hebt, laat het gerust weten.