Skip to main content

Ik ben nu in Berlijn en via o2-de krijg ik geen internet verbinding. 

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Probeer eens een andere provider. Maar in Duitsland en zelfs in grote steden is mobiel internet slecht.


Probeer eens een andere provider. Maar in Duitsland en zelfs in grote steden is mobiel internet slecht.

Zie ook de ervaringen van deze klant in Duitsland: https://forum.kpn.com/mobiel-internet-17/internetten-in-duitsland-telefoon-schakelt-ongewenst-over-op-netwerk-o2-551538

Via O2 dus ook slecht maar Vodafone en Telekom geven bij hem wel goed internet, in Berlijn zou het natuurlijk anders kunnen zijn dan langs de Rijn.


Vandaag (dinsdag) wel internet 🙏🏻


Dat is beter.

Nog steeds verbonden met O2 of nu via een andere provider?


Met Telecom 


OK, mooi dan geldt dat verhaal dus ook in Berlijn, wel lastig dat je in Duitsland indien er automatisch voor O2 gekozen wordt dan je toestel handmatig op Telekom of Vodafone moet zetten om internet te krijgen.


Ik heb mijn tel weer terug gezet op automatisch en hij pakt nu ook bij o2 internet. 
Al met al een dag een probleem  🙋🏼‍♂️


Ik heb mijn tel weer terug gezet op automatisch en hij pakt nu ook bij o2 internet. 
Al met al een dag een probleem  🙋🏼‍♂️

Goed om te horen, ik zie ook dat je al goede tips gekregen hebt! In het buitenland ben je afhankelijk van de daar beschikbare netwerken. Het kan gebeuren dat een bepaald netwerk niet op elke locatie even goed werkt, vandaar dat 't vaak goed is om handmatig een ander netwerk te kiezen. Meer informatie en tips lees je ook in ons mobiel in het buitenland topic. Als je vragen hebt, laat het gerust weten.