Skip to main content
Beantwoord

Geen internetverbinding met mijn mobiel

• August 19, 2021
  • 4 reacties
  • 36 keer bekeken

waarom heb ik geen internetverbinding

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Hallo @Woede, ik heb een eigen topic voor je vraag aangemaakt! Vervelend dat je geen internetverbinding hebt: dit gaat om internet via jouw mobiel? 

Kun je meer informatie geven zodat wij je verder kunnen helpen? Heeft het internet eerder wel gewerkt? Zit je in Nederland of daar buiten? Type toestel? Toestel al eens uit en aan gedaan?
Je kunt ook met ons bellen op het nummer 0800 0402 (of, als je in het buitenland zit op het nummer +31612001200).

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • Antwoord
  • August 20, 2021

Hallo @Woede, ik heb een eigen topic voor je vraag aangemaakt! Vervelend dat je geen internetverbinding hebt: dit gaat om internet via jouw mobiel? 

Kun je meer informatie geven zodat wij je verder kunnen helpen? Heeft het internet eerder wel gewerkt? Zit je in Nederland of daar buiten? Type toestel? Toestel al eens uit en aan gedaan?
Je kunt ook met ons bellen op het nummer 0800 0402 (of, als je in het buitenland zit op het nummer +31612001200).

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 20, 2021

mn telefoon schijnt kapot te zijn??

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • August 21, 2021

Dat is balen! Dat is naar voren gekomen nadat je contact met ons gehad hebt?

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • August 25, 2021

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost!