Skip to main content
Antwoord

Geen internetverbinding met sim in TPLink M7350 gekoppeld aan FRITZ!Box 7590

• October 7, 2025
  • 4 reacties
  • 80 keer bekeken

Hallo,

ben overgestept van Vodafone naar KPN mobiel simonly. 
Ik had de Vodafone simkaart in de m7350 en die gekoppeld aan de FB zodat ik de Wifi daarvan kon gebruiken.

met de 50+ mobiel kaart werkt het ook maar bij KPN krijg ik wel de indruk dat er een soort internetverbinding is maar dat er geen data getransporteerd wordt (“geen internetverbinding”)

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@BerndW, welkom bij onze community. 

Fijn allereerst om te zien dat dit is geluk met de hulp van de medegebruikers. Let inderdaad ook op wat Joep1965 aangeeft, de 06-nummers zijn niet bedoeld voor het gebruik in de routers. Er is dus een kans dat dit in de toekomst niet meer zal werken. 

Tip: je kunt dit wel gebruiken als hotspot in een mobiel toestel. 

4 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • October 7, 2025

@BerndW 

Waarschijnlijk heb je in de m7350 geen apn internet ingesteld staan van kpn en gebruikt de m7350 de apn instellingen van Vodafone.

Probeer de apn te veranderen in internet.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 7, 2025

@BerndW 

Waarschijnlijk heb je in de m7350 geen apn internet ingesteld staan van kpn en gebruikt de m7350 de apn instellingen van Vodafone.

Probeer de apn te veranderen in internet.

Ik heb net iets gevinden dat kpn4g.nl veranderd moet worden in portalmmm.nl. Ik heb dit geprobeerd en ik hen nu ook een ipv4.

Werkt in ieder geval hier in NL. Zal in november kijken als we naar Spanje gaan.

Bedankt !!

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • October 7, 2025

Ik ben benieuwd hoelang het zal werken. De acm heeft verboden om 06 nummers te gebruiken voor mifi routers. Hier moet een data abonnement met 097 nummer voor worden gebruikt. Dit vanwege het tekort aan 06 nummers. Kpn handhaaft dat behoorlijk. Dus als het ineens niet meer werkt dan weet je de oorzaak😉.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 9, 2025

Hi ​@BerndW, welkom bij onze community. 

Fijn allereerst om te zien dat dit is geluk met de hulp van de medegebruikers. Let inderdaad ook op wat Joep1965 aangeeft, de 06-nummers zijn niet bedoeld voor het gebruik in de routers. Er is dus een kans dat dit in de toekomst niet meer zal werken. 

Tip: je kunt dit wel gebruiken als hotspot in een mobiel toestel.