Skip to main content
Beantwoord

Geen korting op de factuur, wel afgesproken

  • January 22, 2020
  • 10 reacties
  • 132 keer bekeken

Ik zie nu net mijn factuur en ook bij mij is 

de korting niet afgehaald . Zeer tot zeer verbaasd…. niet. Hier was ik al bang voor van Telfort naar KPN

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Beste antwoord door Alex van KPN

Wat moet ik precies melden? Ik hoor graag van jullie 

Je postcode en huisnummer en je mobiele nummers onder 'Persoonlijke opmerkingen’ hier invullen. Daarna opslaan en mij een seintje geven als je dit hebt gedaan.

Is het misschien een idee om even met ons te bellen? KPN: 0800 0402.

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • January 25, 2020

Hi Mocca, welkom op her forum. 

Help me een beetje op weg. Wat was er afgesproken precies? Om welke korting gaat het?

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Dan ga ik voor je bezig. :relaxed:


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 26, 2020

Goedemiddag , ik zou op twee mobiele abonnementen 5 euro elk korting krijgen omdat ik van Telfort naar KPN ga maar Sim niet gebeurd . Na een telefoontje naar KPN bleek dat ik iets moest aanzetten bij Telfort om

recht te hebben op de korting 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • January 28, 2020

Dat is duidelijk, maar zou je alsnog je profiel willen invullen met je gegevens? Dan kan ik nakijken wat er precies aan de hand is. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 28, 2020

Blijft dat privé??


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • January 29, 2020

Ja, alleen jij, ik en andere KPN moderators op het forum kunnen dit zien. Reguliere leden zeker niet. 


jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • January 29, 2020

Heb ik het goed dat je zelf van Telfort mobiel naar KPN bent overgestapt 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 29, 2020

Wat moet ik precies melden? Ik hoor graag van jullie 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 30, 2020

Wat moet ik precies melden? Ik hoor graag van jullie 

Je postcode en huisnummer en je mobiele nummers onder 'Persoonlijke opmerkingen’ hier invullen. Daarna opslaan en mij een seintje geven als je dit hebt gedaan.

Is het misschien een idee om even met ons te bellen? KPN: 0800 0402.

 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 30, 2020

Doe

ik!


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • February 16, 2020

Nog niet gedaan. :(