Skip to main content

Beste KPN,

ik heb gisteren via internet een nieuwe mobiel besteld en deze zou vandaag tussen 12:57 en 14:57 worden geleverd. Ik heb hierover een sms bericht gekregen van KPN en een bevestiging via KPN online bij mijn bestellingen, alleen de nieuwe mobiel is nog steeds niet afgeleverd.

Wanneer ik om 15:30 nog geen bezorger had gezien, ben ik gaan bellen met KPN. Helaas duurde het erg lang voordat ik iemand te pakken kreeg. (ik ga overstappen van tele2 naar KPN, maar begon wel te twijfelen of dit de juiste beslissing is geweest omdat de helpdesk van KPN een beroerde beschikbaarheid heeft met meer dan 15 minuten wachttijd en doorverwijzing naar Reviva zonder een oplossing te zijn voor de klant :grimacing: ) Toen ik eindelijk wel iemand te pakken kreeg, vertelde ze mij dat mijn mobiel afgeleverd zou worden door Reviva (bezorgdienst omgeving den bosch). Ik heb van KPN hun nummer gekregen om te bellen. Helaas bleek dit nummer niet het juiste nummer te zijn, en was zelfs gewoon afgesloten. Dus zelf gaan zoeken op internet en via een website alsnog een ander telefoonnummer gevonden van de vervoerder Reviva.

Het was inmiddels na 16:00. Na enige tijd in de wacht te zijn gezet, kreeg ik iem te pakken van Reviva, die vertelde dat er storingen waren geweest en dat ze wel verwachtte dat het nog zou komen, maar ze had geen idee hoe laat. Na mijn aandringen zei ze toe dat ze de koerier zou bellen en mij terug zou bellen als ze wist hoe laat de mobiel alsnog afgeleverd zou worden. Maar u raadt het al, ik ben niet meer terug gebeld. Dus om 16:30, maar weer zelf gebeld. Ik kreeg iemand aan de lijn, die me door zou verbinden en werd dus in de wacht gezet en dat duurde 37 min!!! En toen was het vrijdagmiddag 17:00 en was het klaar……...

Ik heb niks meer vernomen van Reviva, mijn mobiel nog niet ontvangen, dat is nog niet eens het grootste probleem, maar wel dat ik geen idee heb, wanneer mijn mobiel dan wel komt, en vooral de manier waarop met de klant wordt omgegaan en ik onnodig kosten heb moeten maken naar KPN en Reviva zonder hier ook maar enige vorm van klantgerichtheid terug te voelen. Mijn advies aan KPN is om een gerenomeerd transporteur in de arm te nemen die de afspraken wel nakomt of op zijn minst proactief handelt om de klant te laten weten wanneer de zending wel afgeleverd wordt. 

 

mvg 

En dan krijg ik net 1 minuut geleden opeens een sms'je van Kpn dat het toestel niet kon worden afgeleverd en dat ik moet reageren om een nieuwe afspraak te maken met reviva, die telefonisch niet te bereiken zijn……….

 


@leehoe Welkom op ons Forum! Allereerst excuses voor deze ietwat late reactie.Wat je beschrijft is nou niet bepaald een warm welkom. Wat slecht dat je van het kastje naar de muur wordt gestuurd over een bestelling die je bij ons hebt geplaatst. Heb je ondertussen al meer gehoord over de aflevering van je telefoon, of heb je Reviva al kunnen bereiken? Ik wil graag even met je meekijken. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 


Hallo Lisa,

bedankt voor je reactie. 

Ik heb inmiddels gelukkig contact gehad en ze komen het nu vanavond brengen tussen 18:00 en 21:00. Ik ga er vanuit dat het nu vast goed komt. 

Vrijdag reageerde ik misschien wat direct, omdat we al zo veel hadden gebeld en steeds in de wacht werden gezet en niemand goed te pakken kregen. :smirk:

Nogmaals, ik ga er vanuit dat het nu goed komt. 

 

Gr 

 


@leehoe Vrijdag sloeg je, naar mijn idee, de spijker op zijn kop. Fijn dat het nu regelt is en veel plezier met de nieuwe telefoon.:smile:


Helaas Lisa,

 

ik ben wederom flink teleurgesteld!! Er is gisterenavond niemand gekomen en om 00:13 vannacht kreeg ik bericht van KNP dat de levering niet plaats heeft kunnen vinden. :thinking: Waarom dat weer niet is gelukt????? Geen idee…….Zo moeilijk is het toch niet zou je denken……….

Het zou eigenlijk tussen 18:00 en 21:00 geleverd moeten worden. Ik baal verschrikkelijk! Ik ga zo bellen met jullie en Reviva. Ik hoop echt dat het de volgende keer wel lukt……………

 

gr 


Hallo,

ik heb net gebeld met KPN en Reviva (OPD). KPN kan niks er aan doen! Heb wel heel duidelijk aangegeven dat jullie goed moeten kijken of Reviva/OPD wel een geschikte koerier is voor KPN. Heb namelijk reviews gelezen over reviva/opd. Nou, die waren niet mis!! Alleen maar slechte recensies!!!!!!!

Heb daarna zelf nog gebeld met revival/opd om een nieuwe afspraak te maken. Ze komen nu woensdagavond (morgen) tussen 18:00-21:00. Heb daarna gelijk een klacht uitgesproken, dat ik al 2 x voor niks heb zitten wachten. Weet je wat ze zeiden ‘We zien maar 1 afspraak staan, van gisterenavond.’  Gezegd dat dat niet klopte natuurlijk, beweren ze dat ze echt maar 1 x langs hadden moeten komen.

Ik hoop nu echt echt dat het morgen lukt. Heb al aan KPN gevraagd wat jullie gaan doen als het weer niet lukt. Weet je wat KPN zei: ‘Wij kunnen daar niks aan doen.’  

Nogmaals, helaas, ik denk over te stappen van tele 2 naar Kpn oa ivm een goede service, maar dat vind ik nogal tegenvallen. Ik hoop echt dat het morgen lukt, anders bel ik jullie weer en zorgen jullie maar dat jullie het anders op gaan lossen. Sorry voor mijn felheid, maar als jullie mij het gevoel zouden geven mij echt te willen helpen, zou ik er anders instaan. 

gr . 


@leehoe Bedankt voor je uitgebreide verhaal. Dit is inderdaad totáál niet hoe een levering hoort te gaan. Jammer dat het beeld geschetst wordt dat je liegt over een van de twee leverafspraken. Ik vertrouw de levering niet helemaal meer en wil graag even met je meekijken. Wellicht dat ik een reden kan zien waarom de levering steeds wordt uitgesteld, of niet. Zou je voor mij je gegevens willen invullen op je profiel en hier een seintje willen geven als dit is gebeurd? Dan kijk ik met je mee. 


@leehoe Bedankt voor je uitgebreide verhaal. Dit is inderdaad totáál niet hoe een levering hoort te gaan. Jammer dat het beeld geschetst wordt dat je liegt over een van de twee leverafspraken. Ik vertrouw de levering niet helemaal meer en wil graag even met je meekijken. Wellicht dat ik een reden kan zien waarom de levering steeds wordt uitgesteld, of niet. Zou je voor mij je gegevens willen invullen op je profiel en hier een seintje willen geven als dit is gebeurd? Dan kijk ik met je mee. 
 

Bedankt alvast Lisa. Ben nu op mijn werk. Snel even profiel ingevuld, maar niet alles. Kunnen we onderling even mailen? Gr

 


@leehoe Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd mocht je iets kwijt willen achter de schermen. Bedankt voor het invullen van je gegevens. Klopt het dat je ondertussen het pakketje in goede orde hebt ontvangen? 

We spreken elkaar snel weer! 


Reageer