Skip to main content

Goeden avond,

Ik heb die formulier zaterdag ingevoeld en nog steeds geen link ontvangen. Wat kan ik nu doen?

*admin: afgesplitst

Hoi @Szilvi en welkom op ons forum!

Dat is natuurlijk niet handig. Heb je ook in je ongewenste mailmap gekeken? Soms komen de ideallinks daar binnen namelijk.


Beste Nico,

Ik heb net gekeken en niks:( Ik heb vandaag met KPN gebeld en ik moest die formulier nog een invullen. Een voor die bestaande abonement die tot november loopt en een voor die verlenging. Ik zou erg waaerderen als jij zou die process kunnen versnellen zodat ik vandaag die link krijg en kan betalen.

Bedankt en groetjes,

Szilvia


Ai dat is inderdaad niet de bedoeling :disappointed_relieved:  Helaas heb ik zelf geen enkele mogelijkheid tot het versnellen van dit proces (ik ben eigenlijk ook nog niet eerder tegengekomen dat de link niet binnen is gekomen)
Je pakt dan dit formulier? Sowieso is het belangrijk om het klantnummer en kredietnummer in te voeren. Controleer deze even goed op de facturen. De link hoort eigenlijk binnen 24 uur in je mailbox binnen te komen. Lukt dat niet neem dan telefonisch contact op met 0800-0402 en vraag naar de afdeling Creditrisk. Laat je nog weten of het gelukt is? 
 


HI Nico,

Ik heb nu die link ontvangen. Bedankt!!

Gr Szilvi


HI Nico,

Ik heb nu die link ontvangen. Bedankt!!

Gr Szilvi

Ah super om te lezen dat het is goed gekomen! Dan wil ik je nog een hele fijne dag toewensen en bij verdere vragen weet je ons te vinden!