Skip to main content
Beantwoord

Geen mail na bestelling

  • February 26, 2020
  • 5 reacties
  • 61 keer bekeken

Sanne 1983
Nieuwkomer

Heb gisteren mijn abonnement verlengd met nieuwe gsm. Maar geen mail ontvangen. 

Mvgr sanne Wellesen 

Beste antwoord door Anonymous

Dat kan wel eens een tijdje duren. Dus hoef je je nog geen zorgen om te maken.

Zet je persoonlijke gegevens even op je profiel, dan kan een moderator misschien kijken of alles goed is gegaan met je bestelling. Duurt maximaal 48 uur voordat een moderator je bericht zal behandelen.

 

Je persoonlijke gegevens op een openbaar forum is niet slim! Deze zou ik even verwijderen. Je kunt je bericht nog een uur na plaatsing aanpassen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

  • Antwoord
  • February 26, 2020

Dat kan wel eens een tijdje duren. Dus hoef je je nog geen zorgen om te maken.

Zet je persoonlijke gegevens even op je profiel, dan kan een moderator misschien kijken of alles goed is gegaan met je bestelling. Duurt maximaal 48 uur voordat een moderator je bericht zal behandelen.

 

Je persoonlijke gegevens op een openbaar forum is niet slim! Deze zou ik even verwijderen. Je kunt je bericht nog een uur na plaatsing aanpassen.


Sanne 1983
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 26, 2020

Dank je wel 

 


  • February 26, 2020

Graag gedaan @Sanne 1983 


Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hoi @Sanne 1983 en welkom op het forum! :smile: Ik graag na of de bestelling bij ons binnen is gekomen. Zou je hiervoor je adresgegevens, het 06-nummer waar het om gaat en de naam van de contractant in je forumprofiel willen zetten? 


Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.