Skip to main content

Als ik aan het bellen ben, krijg ik geen andere inkomende telefoontjes binnen. Die zie ik pas na afloop als ik heb opgehangen.  Hoe kan ik deze inkomende oproepen tijdens het bellen zien? Ik heb een Android besturingssysteem  (samsung s22)

Verder krijg ik ook geen appjes binnen tijdens het bellen en hij verstuurt op dat moment ook niks.

Hoi @Mvis88 

Welkom op het forum van KPN.

Hiervoor dien je wisselgesprek aan te zetten op je Samsung Galaxy S22.
Dan krijg je als je zelf aan het bellen bent, een melding van een tweede binnenkomende gesprek met daarbij het nummer dat je belt.

Wisselgesprek zet je als volgt aan:

Klik op 'Telefoon' je ziet dan rechtsboven 3 bolletjes onder elkaar, wanneer je hier op klikt kun je kiezen in het dropdown menu voor het knopje 'Instellingen. ' Je gaat nu bij oproep-instellingen naar 'Meer instellingen' en daar kun je ervoor kiezen om het wisselgesprek aan of uit te zetten.


Beste Mitchel, 

 

Wisselgesprek staat bij mij gewoon aan, dat is niet het probleem helaas. Ik heb ook geen internet tijdens het bellen. 

Ik heb trouwens dual sim (privé en werk) en multisim (smartwatch), zit het mogelijk hierin?


Staat 4G bellen (VoLTE) wel aan? Zo niet, dan schakelt de telefoon voor bellen terug naar 2G en valt 4G datagebruik weg.


Hoi @Mvis88 

Check ook in de instellingen van je Samsung of VoLTE (bellen via 4G) wel aanstaat, zoals mede forumlid @RBxx terecht aangaf in zijn reactie.
Als VoLTE uitstaat kun je tijdens een telefoongesprek inderdaad geen Whatsapp of internet gebruiken, omdat je Samsung dan overschakelt naar het oude 2G netwerk van KPN.
Op 2G kun je niet bellen en internetten tegelijk.

 


Hallo @Mvis88, welkom op de KPN community. Ik zie dat enkele community-leden jou al van advies hebben voorzien. Kom je daar nu verder mee? 


Reageer