Skip to main content

Afgelopen zaterdag 13 juli 2024 in Duitsland gemerkt dat ik “geen service” op mijn IPhone 11 met 4G had. Alle voorgeschreven handelingen om dit te herstellen uitgevoerd, maar helaas zonder positief resultaat. Mijn vrouw heeft ook KPN op haar Iphone 12 met 4G en heeft op datzelfde moment gewoon bereik in Duitsland.

Dit heb ik in al die jaren bij KPN nog nooit meegemaakt dat zelfs telefonisch bereik in Duitsland niet mogelijk is.

Eind van de middag maar gebeld met een medewerker op het 1200 nummer. Hij gaf aan dat dit probleem bij KPN al sinds 3 juni 2024 bekend is. Dit probleem gaat blijkbaar ongeveer 5000 KPN abonnementhouders aan. Er zou vandaag 15 juli bij KPN een overleg zijn om naar oplossingen hiervoor te zoeken.

Ben zeer benieuwd wat hier vandaag dan uit gaat komen en hoe dit probleem op korte termijn dan opgelost gaat worden.

Zeker in de huidige vakantietijd is het onwenselijk dat er helemaal niets meer functioneert in het buitenland. Zowel bellen als internet via 4G over de grens is momenteel blijkbaar onmogelijk.

Het niet telefonisch bereikbaar zijn in het buitenland heeft voor mij persoonlijk helemaal een uitdaging aangezien ik in verband met familieomstandigheden altijd bereikbaar moet zijn.

Graag verneem ik van KPN hoe en wanneer dit op korte termijn opgelost wordt.

Er zou vandaag 15 juli bij KPN een overleg zijn om naar oplossingen hiervoor te zoeken.

 

 

We zitten inderdaad al sinds eind mei/begin juni met dit probleem, maar dit is voor ons allemaal nieuw. 

Is dit inderdaad het geval? Beetje laat, maar hopelijk komen ze tot een oplossing.


Hoi @Hobloe . Vanuit het forum gaan we niks voor je betekenen. 

Daar is de klantenservice voor.    Heb jij, toen jij belde, ook een ticket laten aanmaken? Of is er een klacht aangemaakt?


Reageer