Skip to main content

Ik heb in Nederland wel service zodra ik de grens overga naar Antwerpen heb ik geen service ik heb alle stappen al gedaan kan iemand mij alsjeblieft helpen ik kan mijn kpn app ook niet info bekijken omdat ik een sms moet ontvangen en dat gaat niet omdat ik geen service heb en ik moet echt zo snel mogelijk bereikbaar zijn Ivb werk.

HalloĀ @Kim 1987Ā ,

In het buitenland ben je te gast bij buitenlandse providers. KPN heeft daar geen invloed meer. Voor BelgiĆ« zou je Base of Orange moeten gebruiken. Hou er rekening mee dat de dekking in BelgiĆ« aanzienlijk minder is dan in Nederland. Je kunt proberen om handmatig in te roamen op een ander netwerk. Vergeet in dat geval niet om hem weer op automatisch te zetten als je terug bent in Nederland.Ā 

bron : Joep1965 en MarciaĀ 

Ā 

Achtergrondinformatie als verbinding maken echt niet luktĀ :Ā 

Ā 

edit:Ā 

Mooie aanvullingen van moderator Alexandra hieronder geplakt: Ā Ā 

In het topic dat hij noemde vind jeĀ tips voor een goede verbinding in het buitenland.Ā Ā Onze toestelhulpĀ kan je ookĀ helpen met handmatig een ander netwerk kiezen, als je er niet uit komt.Ā 


Maar ik kan gemaal geen provider kiezenĀ 


Hi @Kim 1987, aanvullend op wat Noordzee hierboven vertelt, je kuntĀ inderdaad in de instellingen van je toestel handmatig een ander netwerk selecteren.

In het topic dat hij noemde vind je tips voor een goede verbinding in het buitenland.Ā Ā Onze toestelhulp kan je ookĀ helpen met handmatig een ander netwerk kiezen, als je er niet uit komt. Het helpt in veel gevallen goed om handmatig een ander netwerk te kiezen. Als je er niet uit komt, laat je dan precies weten waar je tegen aan loopt of wat er niet lukt? Op die manier kunnen we hier het beste met je meedenken.


Reageer