Skip to main content

Vandaag sinds ongeveer 16.00 uur geen netwerk. 3 gsm toestellen en allemaal geen bereik wifi thuis wel. Rij ik het dorp uit dan heb ik wel bereik.....vreemd....KPN gebeld er zou een storingsformulier gemaakt worden nu 21.30 uur nog steeds niks thuis....

Welkom op het forum @Pensionado22, hoewel de aanleiding minder leuk is :slight_frown:

Ik kijk graag voor je na wat ik kan vinden over deze storing. Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook het mobiele nummer waar het om gaat noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan.

 


@Pensionado22 . In Vorden?


@Pensionado22 . In Vorden?

Ik heb sinds gister halverwege de middag heel slecht tot geen verbinding in Vorden, beide simkaarten KPN.


Peter  

Klopt, rond 16.00 uur heb ik ook melding gemaakt.

Toen ik ri.Zutphen reed had ik halverwege de Wok mobiel bereik.

Zag vanmorgen de melding dat er toch storing was.....al vanaf 1975 ongeveer KPN......en tevreden !


Sinds gistermiddag storing met mobiel, geen ontvangt, nu nog steeds geen bereik, hoelang gaat dat nog duren??


Goedemorgen allen, bedankt voor jullie reacties!
Deze storing is bekend, de monteurs zijn momenteel ter plaatse en doen hun best dit zo snel mogelijk te herstellen.
Op www.kpn.com/storing kun je aangeven per sms/e-mail op de hoogte gehouden te willen worden over de voortgang.

Zodra er meer bekend is zullen we dit hier ook met jullie delen.


Storing inmiddels verholpen?


Storing inmiddels verholpen?

Ja, iets na 12 uur gisterenmiddag. 


Vandaag weer geen tot slechte ontvangst. Regelmatig is er slecht bereik op de Voornekamp in Vorden. Rij je buiten Vorden is alles OK.  Op mijn huisadres is bellen met de mobiel altijd een gok of de verbinding wordt verbroken. Noodgedwongen bel ik dan via whatsapp ( via de WiFi)  Maar dat is natuurlijk niet goed.

Is al eerder doorgegeven en zou mogelijk alleen opgelost kunnen worden met ene extra zendmast…. of een sterkere zendmast.  


Hallo @juro 

 

Als je mobiel ook VoWifi (bellen via WiFi) ondersteunt dan kan je dat aanzetten in de instellingen.
Dan zou je daarna thuis weer normaal moeten kunnen bellen, de verbinding loopt dan via WiFi i.p.v. het normale mobiele netwerk.